Έντονες αντιδράσεις προκαλεί η διαφήμιση της καμπάνιας εμβολιασμού, που κυκλοφόρησε η αυστραλιανή κυβέρνηση.
Το σύντομο βίντεο της διαφήμισης απεικονίζει μια νεαρή γυναίκα, ασθενή του κορονοϊού, η οποία βρίσκεται στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, συνδεδεμένη με ιατρικό αναπνευστήρα. Η γυναίκα βρίσκεται σε κατάσταση απόγνωσης, πασχίζοντας με κόπο να αναπνεύσει. Το κείμενο που συνοδεύει το βίντεο λέει : «Ο κορονοϊός μπορεί να προσβάλλει τον οποιονδήποτε. Κλείστε ραντεβού για τον εμβολιασμό σας»
Completely offensive to run an ad like this when Australians in this age group are still waiting for their bloody vaccinations. https://t.co/4xF5hZAkqp
— Hugh Riminton (@hughriminton) July 11, 2021
Όπως μεταδίδει το BBC, η διαφήμιση δέχθηκε σφοδρή κριτική από πολλούς για το γεγονός ότι προβάλλει «ευαίσθητες εικόνες», ωστόσο πολλές από τις αντιδράσεις σχετίζονταν με την ηλικία της πρωταγωνίστριας, η οποία είναι αρκετά νεαρή. Οι επικριτές επεσήμαναν ότι η επιλογή μιας νέας γυναίκας για το σποτ είναι άστοχη, δεδομένου το ότι οι νέοι στην Αυστραλία δεν μπορούν, εκ των πραγμάτων, να κλείσουν ραντεβού για τον εμβολιασμό τους την τρέχουσα περίοδο.
Στην Αυστραλία, οι κάτω των 40 αναμένεται να εμβολιαστούν περί τα τέλη του 2021
Η κυβέρνηση έχει, παράλληλα, ενθαρρύνει τους νέους να προτιμήσουν το εμβόλιο της Pfizer αντ’ αυτού της AstraZeneca, με την Αυστραλία ωστόσο να παρουσιάζει έλλειψη σε εμβόλια της πρώτης εταιρείας.
«Είναι προσβλητικό να προβάλλεται κάτι τέτοιο όσο οι Αυστραλοί που ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα της πρωταγωνίστριας δεν έχουν ακόμη τη δυνατότητα να εμβολιαστούν», έγραψε στο Twitter ο δημοσιογράφος, Χιου Ρίμιντον.
Γιατί στοχοποιούμε τους νέους ανθρώπους;
«Δεν θα έπρεπε να στοχεύσουμε στους άνω των 55 που είναι ακόμα διστακτικοί;» προσέθεσε ένας άλλος Αυστραλός χρήστης του Twitter.
Μέχρι στιγμής, η συγκεκριμένη διαφήμιση έχει προβληθεί μόνο στο Σίδνεϋ, το οποίο διανύει την τρίτη εβδομάδα ενός λοκντάουν που επεβλήθη εξαιτίας της διασποράς της μετάλλαξης Δέλτα στην πόλη. Την Δευτέρα, στο Σίδνεϋ καταγράφηκαν 112 νέα κρούσματα της μετάλλαξης, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό τους στα 700, από την στιγμή που η μετάλλαξη πρωτοεμφανίστηκε στο Σίδνεϋ (στα μέσα του Ιουνίου) μέχρι σήμερα.
Η αυστραλιανή κυβέρνηση υπερασπίστηκε το σποτ, με τον επικεφαλής σύμβουλο Υγείας, Πολ Κέλι, να λέει ότι ήταν εσκεμμένα «γλαφυρό», ώστε να περνάει καθαρά το επιθυμητό μήνυμα. «Το κάναμε λόγω της κατάστασης που επικρατεί στο Σίδνεϋ», εξήγησε ο Κέλι. Στην συγκεκριμένη πόλη καταγράφηκε, την περασμένη Κυριακή, ο πρώτος θάνατος εξαιτίας της μετάλλαξης Δέλτα.
Πηγή: BBC
Διαβάστε επίσης
Σαρώνει η μετάλλαξη Δέλτα στη Γαλλία-Νέα καμπάνια εμβολιασμού
Σαρώνει η μετάλλαξη Δέλτα στη Γαλλία-Νέα καμπάνια εμβολιασμού
Νέο σποτ για τον εμβολιασμό – Είναι στο χέρι μας, Εμβολιαζόμαστε!