Πώς θα εξυπηρετούνται οι ασφαλισμένοι από τις υπηρεσίες του ΕΟΠΥΥ

Οδηγίες προς τις Περιφερειακές Διευθύνσεις ώστε να εξυπηρετούνται καλύτερα οι ασφαλισμένοι, δίνει η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ.

Όπως αναφέρει ανακοίνωσή του Οργανισμού, η εξυπηρέτηση του κοινού από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας γίνεται κατά προτίμηση αλλά οχι αποκλειστικά κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Οι Προϊστάμενοι και οι υπάλληλοι των Περιφερειακών Διευθύνσεων οφείλουν να εξασφαλίσουν τα εξής:

  • Να εξυπηρετούνται καθημερινά όλοι οι ασφαλισμένοι που προσέρχονται εντός του θεσμοθετημένου ωραρίου εξυπηρέτησης κοινού, τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Υπενθυμίζουμε ότι στην με αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/ 168 /οικ.13727/ 5 /7 /2021 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών «Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού» αναφορικά με την εξυπηρέτηση του κοινού ορίζονται τα εξής: «Η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού, τηρουμένων πάντα των μέτρων προστασίας και της αναλογίας ενός ατόμου ανά 16 τ.μ. (1 άτομο/16 m2 ) και με υποχρεωτική χρήση μάσκας ακόμα και σε εξωτερικό χώρο εφόσον δεν τηρούνται οι απαιτούμενες αποστάσεις».
  • Να απαντώνται έγκαιρα όλα τα ηλεκτρονικά μηνύματα (e-mails) που λαμβάνονται καθημερινά.
  • Να εξυπηρετούνται όλες οι τηλεφωνικές κλήσεις που λαμβάνονται καθημερινά. Για την ομαλή εξυπηρέτηση των τηλεφωνικών κλήσεων παρακαλούμε (με ευθύνη των Προϊσταμένων των ΠΕ.ΔΙ.) να επικαιροποιηθούν τα τηλέφωνα που εμφανίζονται στους παρακάτω συνδέσμους Ε.Ο.Π.Υ.Υ. – Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (eopyy.gov.gr) – Χρήσιμα τηλέφωνα και Ε.Ο.Π.Υ.Υ. – Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (eopyy.gov.gr). Σε περίπτωση που υπάρχει ανάγκη αλλαγής των τηλεφωνικών αριθμών που έχουν καταχωρηθεί θα αποσταλεί μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected],gr με τις προτεινόμενες αλλαγές στις τηλεφωνικές γραμμές εξυπηρέτησης.
  • Να μην κατευθύνονται οι ασφαλισμένοι προς εξυπηρέτηση σε άλλες υπηρεσίες (π.χ. Κ.Ε.Π.) αλλά να εξυπηρετούνται με ίδια μέσα κατά τη διαδικασία υποβολής αίτησης και δικαιολογητικών ατομικών αιτημάτων, δεδομένου ότι η εξυπηρέτηση μέσω ΚΕΠ ισχύει ως επικουρική και όχι ως κύρια. Συνεπώς καθίσταται σαφές ότι οι ασφαλισμένοι πρέπει να εξυπηρετούνται καθημερινά και απρόσκοπτα από τις ΠΕ.ΔΙ. για όλες τις κατηγορίες των ατομικών αιτημάτων.
  • Να προγραμματίζονται ηλεκτρονικά ραντεβού για όλες τις κατηγορίες παροχών ανά πέντε (5) λεπτά καθημερινά και όλες τις ώρες εξυπηρέτησης κοινού (8:00-13:00) ανάλογα με τον αριθμό των σταθμών εξυπηρέτησης (γκισέ) που διαθέτει η κάθε ΠΕ.ΔΙ.

Επίσης ζητά, από τους αρμόδιους Προϊσταμένους όπως προβούν άμεσα σε κάθε απαραίτητη ενέργεια για την πιστή εφαρμογή όλων των προαναφερόμενων, τηρώντας όλα τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα και εξασφαλίζοντας παράλληλα την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση όλων των συναλλασσόμενων με τις υπηρεσίες του Οργανισμού.

Επισημαίνεται τέλος,  ότι θα διενεργούνται αιφνιδιαστικοί έλεγχοι προκειμένου να διαπιστώνεται η πιστή εφαρμογή των αναφερομένων.

Διαβάστε επίσης 

ΕΟΠΥΥ – Παράταση συμβάσεων οικογενειακών γιατρών και άλλων παρόχων μέχρι 30/9/21

Απάτη 5 εκατ. κατά του ΕΟΠΥΥ με πλαστές συνταγές

ΕΟΠΥΥ: Μειώνεται η γραφειοκρατία μέσω της ψηφιοποίησης αιτημάτων

Δείτε Ακόμη

Έχετε κάποιο σχόλιο;

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Με την υποβολή του σχολίου σας αυτόματα συμφωνείτε με τους Γενικούς Κανόνες Σχολιασμού Άρθρων τους οποίους μπορείτε να διαβάσετε εδώ.