Google: Οι τάσεις για τις διακοπές του 2022

Τις τάσεις για τις διακοπές του 2022 αποκαλύπτει η Google, μετά από έρευνα που έκανε για λογαριασμό της η εταιρία Ipsos.

Βασικό συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι τα ταξίδια το 2022 θα εμπεριέχουν νόημα και στιγμές ζωής που μπήκαν στον πάγο κατά την περίοδο της πανδημίας.

Οι τάσεις για τις διακοπές του 2022

Πάνω από τους μισούς Αμερικανούς (56%) θέλουν μοναδικές στιγμές ζωής μέσα στα ερχόμενα δύο χρόνια. Για τη συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων, τα ταξίδια παίζουν σημαντικό ρόλο (γάμος, εργασία, εκπαίδευση ή μετακόμιση) και από αυτούς, το 78% επιθυμεί να ζήσει έντονες στιγμές ζωής μέσα από τα ταξίδια.

Το 62% των Αμερικανών που έχουν μείνει σε κατάλυμα ή έκαναν κράτηση πτήσης για ταξίδια ζωής, δήλωσαν ότι η προηγούμενη εμπειρία τους με ένα brand τουρισμού είναι σημαντική κατά την επόμενη επιλογή ταξιδιωτικού brand.

To 78% των ταξιδιωτών που έχουν μείνει σε κατάλυμα ή έχουν κάνει κράτηση αεροπορικής πτήσης, δήλωσε ότι οι θετικές αλλαγές ή οι πολιτικές ακύρωσης είναι σημαντικές κατά την επιλογή ενός brand, ενώ το 85% ανέφερε ως κίνητρο τις χαμηλές τιμές.

Επίσης το 70% των ταξιδιωτών θεωρεί την υιοθέτηση των κανόνων ασφαλείας για τον κορωνοϊό και των περιορισμών από ένα brand ως σημαντικά κατά την επιλογή του για ταξίδια.

Το 57% των Αμερικανών που έκαναν μεγάλο ταξίδι το περασμένο έτος χρησιμοποίησαν διαδικτυακή πηγή για να εμπνευστούν και να πάρουν ιδέες για το ταξίδι τους.

Οι ταξιδιώτες που έκαναν μεγάλο ταξίδι το 2020 δαπάνησαν κατά μέσο όρο το 71% του χρόνου τους στην αναζήτηση για το ταξίδι στο διαδίκτυο.

Google: Ταξίδια χωρίς αποκλεισμούς

Η Google εκτιμά ότι τα ταξίδια θα έχουν λιγότερους αποκλεισμούς το 2022.

Σύμφωνα με έρευνα της Google, οι ταξιδιώτες τείνουν να αξιολογούν σε μεγάλο βαθμό το πολιτιστικό ενδιαφέρον ως αποφασιστικό παράγοντα για την επιλογή των προορισμών.

Τρεις στους τέσσερις ταξιδιώτες θα αναζητήσουν πληροφορίες σχετικές με το πολιτιστικό και εθνικό background τους, με τις κορυφαίες πηγές της πληροφόρησης αυτής να είναι η φήμη από στόμα σε στόμα, οι ιστοσελίδες ταξιδιωτικού περιεχόμένου και οι influencer των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Αειφορία

Τέλος, η Google αναφέρει ότι τα ταξίδια θα αποκτήσουν μεγαλύτερο νόημα το 2022 και τα δεδομένα και στατιστικά στοιχεία θα είναι απαραίτητα για την αειφορία.

Σύμφωνα με την Ipsos, τα περιβαλλοντικά ζητήματα είναι σημαντικά για τους δυνητικούς ταξιδιώτες, με πάνω από το 50% των ταξιδιωτών να αναφέρουν ότι στοιχεία όπως οι εκπομπές άνθρακα και το αντιστάθμισμα αυτών είναι σημαντικά κατά την επιλογή διακοπών.

Πηγή: tornosnews.gr

Διαβάστε επίσης

Ταξιδιωτική Παιδαγωγική: Εκπαίδευση με εκδρομές και διασκέδαση

Η Selena Gomez ξεκινά εταιρεία μέσων ενημέρωσης για την ψυχική υγεία

Ο Μάριος, η Μαρία κι ο Ψηλός

Δείτε Ακόμη

Έχετε κάποιο σχόλιο;

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Με την υποβολή του σχολίου σας αυτόματα συμφωνείτε με τους Γενικούς Κανόνες Σχολιασμού Άρθρων τους οποίους μπορείτε να διαβάσετε εδώ.