Αγαπηδάκη: Η Ελλάδα φροντίζει την υγεία των γυναικών ενεργά

Στις δράσεις του Υπουργείου Υγείας για τον προσυμπτωματικό έλεγχο για καρκίνο του μαστού και καρκίνο του τραχήλου της μήτρας, αναφέρεται με ανάρτησή της στο facebook, η αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας. Αναφέρεται, επίσης, στο πρόγραμμα δωρεάν διανομής 14.000.000 προϊόντων περιόδου σε 200 σχολεία που υλοποιεί το Υπουργείο Υγείας.

«Ημέρα της Γυναίκας σήμερα. Μία μέρα που βρίσκει την Ελλάδα να φροντίζει την υγεία των γυναικών ενεργά. Με προγράμματα προληπτικών εξετάσεων και με μέριμνα στα ζητήματα που τους αφορούν. Έχουμε δρόμο ακόμη αλλά έχουμε κάνει σημαντικά βήματα μπροστά», τονίζει η κα Αγαπηδάκη.

«Period Poverty»: Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα για την περίοδο των μαθητριών

Σύμφωνα με τα όσα έχει ανακοινώσει η αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη, το πρόγραμμα για την περίοδο των μαθητριών θα εκπονηθεί σε 200 σχολεία της Δυτικής Αττικής και της Θεσσαλονίκης και θα διαρκέσει δύο σχολικά έτη.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:

  • Διανομή 14.000.000 προϊόντων περιόδου στα σχολεία.
  • Εκπαίδευση για την έμμηνο ρύση για γονείς (ιδιαίτερα για μονογονεϊκές οικογένειες).
  • Πακέτο περιόδου στο σχολείο.
  • Αποστιγματοποίηση περιόδου & προαγωγή της σωματικής και ψυχικής υγείας των κοριτσιών
  • Παράλληλα θα υπάρξει και εκπαιδευτικό πρόγραμμα για εκπαιδευτικούς, γονείς και εφήνους για θέματα περιόδου, με σκοπό την ενίσχυση της ενημέρωσης.

Πιο συγκεκριμένα, στα σχολεία τα οποία θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα θα διανεμηθούν στα κορίτσια ειδικά kit περιόδου, με σκοπό τα κορίτσια να βοηθηθούν να αντιμετωπίσουν το ζήτημα της περιόδου, ως μια φυσιολογική κατάσταση που σχετίζεται με την ανάπτυξη και την υγεία τους.

Αξίζει να σημειωθεί, πως έρευνες υπογραμμίζουν την ανάγκη αποστιγματοποίησης της περιόδου, αλλά και τη μείωση των κοινωνικών ανισοτήτων στην υγεία. Ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία, πάνω από 10.000 κορίτσια απουσιάζουν από το σχολείο από λίγες ή ακόμη και περισσότερες μέρες κάθε μήνα, λόγω της οικονομικής δυσπραγίας να ανταπεξέλθουν στο κόστος προϊόντων περιόδου.

Και όχι μόνο αυτό. Το 20% των μητέρων δηλώνει ότι αντιμετωπίζει οικονομική αδυναμία λόγω του υψηλού κόστους αγοράς προϊόντων περιόδου, ενώ το 18% δεν έχει προχωρήσει με αγορές ειδών πρώτης ανάγκης προκειμένου να αγοράσει σερβιέτες.

Διαβάστε επίσης 

Η εξομολόγηση της Ειρήνης Αγαπηδάκη για την παχυσαρκία – Είναι δύσκολη και ακριβή η προσπάθεια να χάσεις βάρος

Η σκούπα του Άδωνι, ο αγώνας των διοικητών και το χατίρι στον Απόστολο

Δείτε Ακόμη

Έχετε κάποιο σχόλιο;

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Με την υποβολή του σχολίου σας αυτόματα συμφωνείτε με τους Γενικούς Κανόνες Σχολιασμού Άρθρων τους οποίους μπορείτε να διαβάσετε εδώ.