Οι βαθμολογίες επίδοσης που είχαν οι μαθητές μειώθηκαν μετά την πανδημία COVID-19 και πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι δεν έχουν επιστρέψει στα προ-πανδημικά επίπεδα.
Ο αντίκτυπος της πανδημίας COVID-19 στις επιδόσεις των μαθητών είναι γνωστός, αλλά τέσσερα χρόνια μετά την πανδημία, οι βαθμολογίες στις τάξεις δεν επιστρέφουν στα προ πανδημίας επίπεδά τους.
Σε μια μελέτη του Πανεπιστημίου του Μισισιπή που δημοσιεύτηκε σε ειδικό τεύχος του περιοδικού Educational Sciences, ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι βαθμολογίες των μαθητών στην απόδοση άρχισαν μια πτωτική τάση μετά την COVID-19. Δεκάδες μελέτες έχουν τεκμηριώσει τον αρνητικό αντίκτυπο της πανδημίας στην εκπαίδευση, αλλά η συγκεκριμένη ερευνητική ομάδα ανακάλυψε στοιχεία για ένα βαθύτερο πρόβλημα.
Ο αντίκτυπος της πανδημίας COVID-19 στους μαθητές, με μειωμένες βαθμολογίες
«Ήμασταν λίγο μπερδεμένοι στην αρχή γιατί αν η μάθηση επηρεαζόταν από ένα μεγάλο γεγονός, γιατί δεν έπεσαν οι βαθμολογίες και δεν άρχισαν να ανεβαίνουν ξανά;» είπε ο Γκρεγκ Ντέιβιντσον, καθηγητής γεωλογίας και γεωλογικής μηχανικής. «Γιατί οι βαθμολογίες συνέχισαν να μειώνονται κάθε χρόνο μετά την COVID-19;»
Οι ερευνητές – Gregg Davidson; Kristin Davidson, λέκτορας πληροφορικής και πληροφορικής και ο Hong Xiao, επίκουρος καθηγητής Πληροφορικής και Επιστήμης της Πληροφορίας – υποστηρίζουν ότι δεν ήταν απλώς η απώλεια της έκθεσης σε εκπαιδευτικό υλικό κατά τη διάρκεια της διακοπής λειτουργίας των σχολείων, αλλά η απώλεια δεξιοτήτων ζωής που συνήθως αναπτύσσονται στο γυμνάσιο και προετοιμάζουν τους μαθητές να επιτύχουν τόσο στο κολέγιο όσο και στην μελλοντική τους σταδιοδρομία.
Αυτές οι δεξιότητες περιλαμβάνουν διαχείριση χρόνου, αυτο-κίνητρα, κριτική σκέψη και κοινωνική αλληλεπίδραση. Χωρίς αυτές τις δεξιότητες, οι μαθητές μπορούν να δυσκολευτούν να παραμείνουν αφοσιωμένοι, να διαχειριστούν τα μαθήματα και να αναζητήσουν βοήθεια όταν χρειάζεται, επηρεάζοντας άμεσα την ακαδημαϊκή τους επίδοση, είπαν οι ερευνητές.
Μετά την πανδημία, η μελέτη επεκτάθηκε για να προσδιορίσει εάν ο αντίκτυπος των κλειστών σχολείων άλλαξε κάτι.
Πριν από την πανδημία, οι βαθμολογίες απόδοσης ενός μαθητή στα διαδικτυακά μαθήματα ήταν συχνά χαμηλότερες από τα μαθήματα που πραγματοποιήθηκαν πρόσωπο με πρόσωπο. Οι μαθητές με υψηλά κίνητρα που είχαν υψηλή βαθμολογία στα μαθήματα στο σχολείο, είχαν συνήθως υψηλή βαθμολογία και στα διαδικτυακά μαθήματα.
Αλλά οι μαθητές με χαμηλότερους βαθμούς στα μαθήματα πρόσωπο με πρόσωπο ήταν πιθανό να έχουν ακόμα πιο χαμηλή βαθμολογία στα διαδικτυακά μαθήματα. Για αυτούς τους μαθητές, η δομή ενός τακτικού προγράμματος συναντήσεων, με ρυθμό ελεγχόμενο από τον εκπαιδευτή, ελάχιστους περισπασμούς και μαζί με τους συμμμαθητές τους, συνήθως μεταφράζεται σε καλύτερη απόδοση, είπαν οι ερευνητές.
«Μετά την COVID, αυτό το δομικό όφελος εξαφανίστηκε. Η απόδοση των μαθητών στα μαθήματα πρόσωπο με πρόσωπο έπεσε και δεν διακρίνεται από τις διαδικτυακές βαθμολογίες», ανέφεραν.
Η σταθερή πτώση των βαθμολογιών στις τάξεις του κολεγίου παρέχει πρόσθετες ενδείξεις ότι οι μαθητές που πήγαιναν στο γυμνάσιο κατά τη διάρκεια της διακοπής λειτουργίας των σχολείων λόγω της πναδημίας, επηρεάστηκαν περισσότερο από εκείνους που ήταν ήδη στο κολέγιο, είπε.
photo Shutterstock
Διαβάστε επίσης
Η μείωση των χημικών ουσιών επουλώνει την τρύπα του όζοντος
Καρκίνος: Οι νέες θεραπείες αυξάνουν σημαντικά την επιβίωση των ασθενών