Ένα κόσμημα «καραμέλα» για τα παιδιά και τους έφηβους με Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου 1

Ένα κόσμημα «καραμέλα» για τα παιδιά και τους έφηβους με Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου 1, δημιουργήθηκε για την ενίσχυση των στόχων της Πανελλήνιας Ένωσης Αγώνα κατά του Νεανικού Διαβήτη (Π.Ε.Α.Ν.Δ.).

Η Πανελλήνια Ένωση Αγώνα κατά του Νεανικού Διαβήτη (Π.Ε.Α.Ν.Δ.) συμπληρώνοντας φέτος 40 χρόνια προσφοράς στα παιδιά και ενήλικες με ΣΔτ1, δημιουργεί και κυκλοφορεί το 2ο συλλεκτικό της κόσμημα, ένα πρωτότυπο, unisex χειροποίητο βραχιόλι, με σκοπό να φορεθεί από όλους μας, συμβάλλοντας σημαντικά στη στήριξη των ατόμων με ΣΔτ1, ενώ παράλληλα τα έσοδα από την πώληση του, θα ενισχύσουν το έργο της ΠΕΑΝΔ για τη δημιουργία Πολυχώρου, που θα αποτελεί το πρώτο σημείο αναφοράς για τα παιδιά με ΣΔτ1 και τις οικογένειες τους.

Το κόσμημα καραμέλα της ΠΕΑΝΔ

Φέτος, η εμβληματική «Καραμέλα» του βραχιολιού – ισχυρό σύμβολο του ΣΔτ1 – κυκλοφορεί σε χρυσή και ασημένια επιλογή, είναι κατάλληλο για άντρες, γυναίκες και παιδιά, πλαισιώνεται από πολλές και διαφορετικές σε μέγεθος λωρίδες οικολογικού δέρματος που αγκαλιάζουν τον καρπό και συμβολίζουν τη μοναδικότητα του κάθε παιδιού, ενώ φέρει εσώγλυφα το νούμερο 40 σηματοδοτώντας τα 40 χρόνια της Ένωσης.

Η Ελένη Τσολάκη, δημοσιογράφος και παρουσιάστρια, είναι για 2η συνεχή χρονιά το πρόσωπο που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του κοσμήματος, ως Πρέσβειρα της ΠΕΑΝΔ για το Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου 1. Με την ευγενική αφιλοκερδή συμμετοχή της, επικοινωνεί με ιδιαίτερη ευαισθησία, τη σημαντικότητα του σκοπού, ενισχύοντας δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας.

Το συλλεκτικό κόσμημα κυκλοφορεί τον Νοέμβριο, μήνα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τον διαβήτη, ενώ θα διατίθεται προς πώληση -από τις 20 Νοεμβρίου 2023-στη συμβολική τιμή των 14 ευρώ, από την αλυσίδα καταστημάτων της Galerie De Beaute σε όλη την Ελλάδα και από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.galeriedebeaute.gr.

Χαρακτηριστικά κοσμήματος: Η χρυσή καραμέλα είναι κατασκευασμένη από ατσάλι επιχρυσωμένο 24Κ και η ασημένια καραμέλα από ατσάλι επι-ασημωμένο. Τα λεπτά λουράκια και στα δυο σχέδια είναι από οικολογικό δέρμα.

Η καμπάνια τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας Ε.Δ.Ε.

Διαβάστε επίσης

Πώς να χάσετε ένα κιλό την εβδομάδα χωρίς γυμναστική

Έρχονται σεφ στα σχολεία: Όλοι οι τομείς του Προγράμματος για την παιδική παχυσαρκία

Δείτε Ακόμη

Έχετε κάποιο σχόλιο;

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Με την υποβολή του σχολίου σας αυτόματα συμφωνείτε με τους Γενικούς Κανόνες Σχολιασμού Άρθρων τους οποίους μπορείτε να διαβάσετε εδώ.