Δωρεάν η λειτουργία του τηλεφωνικού αριθμού 1566 για την Υγεία

Η λειτουργία του τηλεφωνικού αριθμού 1566 για την Υγεία ξεκινά το πρωί της Τρίτης 15 Ιουλίου και οι πολίτες θα μπορούν να απευθύνονται στην νέα γραμμή, προκειμένου να ενημερωθούν σχετικά με όλες τις δημόσιες υπηρεσίες υγείας.

«Το υπουργείο Υγείας έχει 100 τηλεφωνικές γραμμές και όλες αυτές θα καταργηθούν και θα αντικατασταθούν από το 1566. Νομίζω ότι θα αλλάξει τα πάντα στην Υγεία», τόνισε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που έδωσε το μεσημέρι της Δευτέρας, μαζί με τον αναπληρωτή υπουργό Εθνικής Οικονομίας Νίκο Παπαθανάση και τα μέλη της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υγείας.

«Από σήμερα χτίζουμε μια νέα πύλη για την πλοήγηση μέσα στο σύστημα ώστε να κάνουμε τη ζωή των συμπολιτών μας πιο εύκολη», είπε ο κ. Γεωργιάδης.

Το εργαλείο αυτό δημιουργήθηκε με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και σύμφωνα με τον κ. Γεωργιάδη, θα συνεχίσει να εξελίσσεται και όταν τελειώσουν οι πόροι του Ταμείου Ανάκαμψης, οπότε θα συντηρείται από υπουργείο Υγείας.

Ο Νίκος Παπαθανάσης, σημείωσε ότι για να πετύχουμε αυτόν τον στόχο απαιτήθηκε εξαιρετική συνεργασία του Ταμείου Ανάκαμψης με τα εμπλεκόμενα υπουργεία.
Το έργο προσφέρει στους πολίτες υψηλού επιπέδου υπηρεσίες σε τρείς πυλώνες, ο πρώτος είναι η πληροφόρηση και εξυπηρέτηση, ο δεύτερος στοχεύει στην ισότιμη εξυπηρέτηση απλοποιώντας τις υπηρεσίες του ΕΣΥ και ο τρίτος τους δίνει άμεση εξυπηρέτησή κα σωστές πληροφορίες.

Ο υπουργός Υγείας αναφέρθηκε στην αρχική του τοποθέτηση και στην έναρξη της αξιολόγησης των νοσοκομείων του ΕΣΥ από τους ασθενείς, η οποία ξεκίνησε σήμερα, και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας παρουσίασε αυτό το καινοτόμο πρόγραμμα της αξιολόγησης στον πρωθυπουργό στο Μέγαρο Μαξίμου.

Σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας, στις 11 το πρωί εστάλησαν 2312 sms σε ασθενείς που πήραν εξιτήριο την περασμένη Τετάρτη, ενώ αύριο Τρίτη, θα σταλούν 2328 μηνύματα σε ασθενείς που εξήλθαν την περασμένη Πέμπτη από το νοσοκομείο στο οποίο νοσηλεύτηκαν.

Χρήσιμες πληροφορίες για την τηλεφωνική γραμμή 1566

Φάσεις υλοποίησης

Η ένταξη υπηρεσιών στον Μηχανισμό Συντονισμού, Πλοήγησης και Πολυκαναλικής Εξυπηρέτησης του Υπουργείου Υγείας θα γίνει σε 3 φάσεις

  • Ιούλιος – Σεπτέμβριος (Α’ Φάση): Έναρξη λειτουργίας Μηχανισμού και ένταξη κύριων υπηρεσιών για την πληροφόρηση και εξυπηρέτηση πολιτών
  • Οκτώβριος – Δεκέμβριος (Β’ Φάση): Ανάπτυξη του Μηχανισμού με την είσοδο των Field Officers και την επέκταση των υπηρεσιών πληροφόρησης και εξυπηρέτησης
  • Ιανουάριος – Ιούνιος (Γ’ Φάση): Πλήρης εξάπλωση και είσοδος του συνόλου των υπηρεσιών του Υπουργείου Υγείας, των εποπτευόμενων δομών και υπηρεσιών

Στην Α’ Φάση ο Μηχανισμός θα εξυπηρετεί τις εξής θεματικές:

  • Ενημέρωση για εφημερίες (φαρμακεία/ νοσοκομεία)
  • Εξυπηρέτηση ΗΔΙΚΑ (e-Ραντεβού), με δυνατότητα κλεισίματος ραντεβού πλέον σε όλες τις δομές της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, όλους τους συμβεβλημένους με τον ΕΟΠΥΥ ιατρούς, τους προσωπικούς ιατρούς, καθώς και τις δημόσιες δομές Ψυχικής Υγείας. Από τον Σεπτέμβριο του 2025 η υπηρεσία θα επεκταθεί και στα νοσοκομεία του ΕΣΥ
  • Ενημέρωση για προληπτικές εξετάσεις / εμβολιασμό
  • Ενημέρωση για παράδοση/ παραλαβή φαρμάκων υψηλού κόστους (Φ.Υ.Κ.)
  • Γενική πληροφόρηση για ταξιδιωτική ιατρική
  • Σύνδεση με Γραμμές Στήριξης
  • Παράπονα/ Ενημέρωση για καταγγελίες

Δείτε αναλυτικά την παρουσίαση

Τηλεφωνική γραμμή 1566 για την Υγεία

Διαβάστε επίσης

Μάριος Θεμιστοκλέους: «Ήρθε η ώρα να μας κρίνουν οι ασθενείς» – Πάνω από 2.300 sms για την αξιολόγηση

BeeAutism: Καινοτόμο πρόγραμμα του Παν/μίου Θεσσαλίας για τα άτομα με διαταραχή αυτιστικού φάσματος

Δείτε Ακόμη

Έχετε κάποιο σχόλιο;

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Με την υποβολή του σχολίου σας αυτόματα συμφωνείτε με τους Γενικούς Κανόνες Σχολιασμού Άρθρων τους οποίους μπορείτε να διαβάσετε εδώ.