Έρευνα για την αξιολόγηση των Υπηρεσιών Υγείας από τους πολίτες ξεκινά η ΗΔΙΚΑ και για τον σκοπό αυτό θα αποστείλει ερωτηματολόγια με sms ή e-mail προκειμένου να διατυπώσουν την άποψή τους.
Η έρευνα της ΗΔΙΚΑ
Σε ανακοίνωση της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ) ενημερώνει ότι “στο πλαίσιο της συνεργασίας της με τον Οργανισμό Διασφάλισης της Ποιότητας στην Υγεία (ΟΔΙΠΥ) και τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας & Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ), αποστέλλονται ερωτηματολόγια σε πολίτες σχετικά με έρευνα που βρίσκεται σε εξέλιξη για την αξιολόγηση των Υπηρεσιών Υγείας.
Τα συγκεκριμένα ερωτηματολόγια αποστέλλονται μέσω SMS ή/και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε συνεργασία με τους γιατρούς στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας”.
Η ΗΔΙΚΑ Α.Ε.
Η ΗΔΙΚΑ Α.Ε. είναι Οργανισμός υπό την εποπτεία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, με αντικείμενο την ανάπτυξη λογισμικού στις περιοχές της Υγείας, της Κοινωνικής Ασφάλισης και της Πρόνοιας. Μεταξύ άλλων, έχει την ευθύνη για τις εφαρμογές της άυλης συνταγογράφησης, του myHealth-app, του συστήματος διαχείρισης και διανομής των δωρεάν self-test. Οποιαδήποτε ανάπτυξη ψηφιακής λύσης σε αυτούς του τομείς σχεδιάζεται, υλοποιείται και συντηρείται από τα στελέχη της ΗΔΙΚΑ Α.Ε.
Σημειώνεται ότι πρόσφατα η ΗΔΙΚΑ βραβεύτηκε από τον Παγκόσμιο Σύνδεσμο Υπηρεσιών Καινοτομίας και Τεχνολογίας WITSA για το πρόγραμμα «Φώφη Γεννηματά».
Αλλά και το 2022 είχε απονεμηθεί στην ΗΔΙΚΑ το 1ο βραβείο στην κατηγορία «Καινοτόμες Λύσεις για την Υγεία» (Innovative Health Solutions) για τον Δημόσιο Τομέα για την εφαρμογή MyHealth.
Διαβάστε επίσης
Νέο σύστημα επιλογής διοικητών νοσοκομείων – Πώς θα γίνει η αξιολόγηση και από ποιους
Τα ρούχα και τα παπούτσια που δεν πρέπει να φοράτε στο αεροπλάνο
Παρένθετη μητρότητα: Είναι για όλους; Τι ισχύει στην Ελλάδα, οι προϋποθέσεις