Ταλαιπωρία για τους ασφαλισμένους που βρέθηκαν το πρωί της Δευτέρας στο κεντρικό Φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ στο Μαρούσι, καθώς τα ψηφιακά συστήματα, τέθηκαν εκτός λειτουργίας με αποτέλεσμα οι δικαιούχοι να μην μπορούν να παραλάβουν κανένα σκεύασμα.
Σύμφωνα με τον ΕΟΠΥΥ, οι ασφαλισμένοι που είχαν ραντεβού στα φαρμακεία στο Μαρούσι και ήταν χωρίς άυλη συνταγογράφηση, εξυπηρετήθηκαν κανονικά. Οι υπόλοιποι θα μπορέσουν να εξυπηρετηθούν από την Τρίτη 1η Ιουνίου. Από τους συνολικά 230 ασφαλισμένους οι 180 εξυπηρετήθηκαν.
«Κατόπιν σχετικών ενεργειών για την αναβάθμιση του δικτύου της κεντρικής υπηρεσίας του ΕΟΠΥΥ από τον τηλεπικοινωνιακό πάροχο COSMOTE A.E., παρουσιάστηκαν προβλήματα δυσλειτουργίας του δικτύου του Οργανισμού από την Παρασκευή 28/5 τα οποία συνεχίζονται μέχρι σήμερα» αναφέρει σε ανακοίνωσή του Οργανισμός και προσθέτει ό,τι έχει γνωστοποιήσει τη βλάβη στον πάροχο και η Διεύθυνση Πληροφορικής.
Πηγές του ΕΟΠΥΥ τονίζουν, ότι το πρόβηλμα εντοπίζεται μόνο στην κεντρική υπηρεσία του Οργανισμού. Τα υπόλοιπα σημεία εξυπηρέτησης, λειτουργούν κανονικά.