Focus Bari: 7 στους 10 Έλληνες θα υποστήριζαν μία επιχείρηση συνεργάζεται με «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

Επτά στους 10 Έλληνες δηλώνουν ότι θα υποστήριζαν μία επιχείρηση αν αυτή συνεργαζόταν με «Το Χαμόγελο του Παιδιού», όπως δείχνει έρευνα που διενήργησε αφιλοκερδώς η Focus Bari.

Η έρευνα έγινε με αφορμή τη συμπλήρωση 29 χρόνων δράσης του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», από την ημέρα που ο 10χρονος Ανδρέας Γιαννόπουλος κατέγραψε στο ημερολόγιο του την επιθυμία να ενωθούμε ΟΛΟΙ για να εξασφαλίσουμε το Χαμόγελο σε κάθε παιδικό πρόσωπο, ιδρύοντας έναν Σύλλογο.

Στην έρευνα εξετάστηκαν οι αντιλήψεις και οι προσδοκίες της Ελληνικής κοινωνίας σχετικά με την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) αλλά και ο ρόλο που διαδραματίζουν οι επιχειρήσεις στην υποστήριξη των παιδιών, και παρουσιάστηκε από την κα. Ξένια Κούρτογλου, MSc, Ιδρύτρια Focus Bari, Σύμβουλος Προσωπικής & Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, Resilience Expert, κατά τη διάρκεια της Επετειακής Εκδήλωσης του Οργανισμού, που παρουσία διαχρονικών υποστηρικτών εταιρειών.

Η Έρευνα υλοποιήθηκε πανελλαδικά σε δείγμα 1.000 ατόμων, αντιπροσωπευτικά του καλυπτόμενου πληθυσμού ως προς φύλο, ηλικιακή ομάδα και περιοχή κατοικίας, ενώ τα ευρήματα που κατέδειξαν τη νευραλγική σημασία των εταιρικών χορηγιών σε τομείς όπως η Υγεία, η Προστασία από Κακοποίηση και η Στήριξη οικογενειών σε κρίση. Οι Έλληνες πολίτες φαίνεται επίσης πως αναγνωρίζουν την αξία της συνεργασίας με Οργανισμούς, όπως «Το Χαμόγελο του Παιδιού», η οποία ενισχύει την εικόνα των εταιρειών και συμβάλλει έμπρακτα στην κοινωνική συνοχή.

Αναλυτικότερα αναφορικά με «Το Χαμόγελο του Παιδιού» η έρευνα της Focus Bari έδειξε πως:

  • 7 στους 10 Έλληνες θα υποστήριζαν μία επιχείρηση λόγω της συνεργασίας της με «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
  • Η ελληνική κοινωνία θεωρεί ότι μία χορηγία στο Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού» μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να φέρει… πρωτίστως στους χορηγούς!
  • Η γενική άποψη του κοινού, κατά 71%, για τους χορηγούς του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» είναι εξαιρετικά θετική
  • 7 στους 10 Έλληνες θα υποστήριζαν μία επιχείρηση λόγω της συνεργασίας της με «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
  • Το 91% θεωρούν τη συμβολή χορηγών στην υποστήριξη του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» πολύ ή αρκετά σημαντική

Επιπλέον σημαντικά στοιχεία της Έρευνας:

  • Οι Έλληνες πολίτες υποστηρίζουν επιχειρήσεις που νοιάζονται για την ασφάλεια, την υγεία και τις βασικές ανάγκες των παιδιών
  • Πάνω από 2 στους 3 Έλληνες θεωρούν την συμμετοχή των ιδιωτικών επιχειρήσεων ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ στην αντιμετώπιση του θέματος της ασφάλειας των παιδιών στους δημόσιους χώρους, μέσω χορηγιών σε προγράμματα ενημέρωσης και ενεργειών πρόληψης
  • 9 στους 10 Έλληνες, προβληματίζονται από τη βία απέναντι στα παιδιά
  • Πάνω από 1 στους 2 γονείς ανησυχούν για την ασφάλεια των παιδιών τους στο σχολείο
  • Το 69% νέων, 18-24 ετών, θεωρεί ότι ο αποτελεσματικότερος τρόπος συνεισφοράς μιας επιχείρησης είναι η Άμεση Χρηματοδότηση των φορέων

Πώς βλέπουν οι χορηγοί «Το Χαμόγελο του Παιδιού»;

  • Θεσμική Παρουσία: «Υπέρβαση του ρόλου μιας ΜΚΟ, προσέγγιση θεσμικού φορέα»
  • Ολιστική Στήριξη Παιδιού: «Κάλυψη αναγκών σε όλους τους τομείς»
  • Διαφάνεια: «Διαφανής διαχείριση πόρων»
  • Κοινωνική Εμπιστοσύνη: «Εμπιστοσύνη από κοινωνία και επιχειρήσεις»
  • Ισχυρό Επικοινωνιακό Δίκτυο: «Αποτελεσματική διάδοση δράσεων»
  • Απήχηση και Στήριξη: «Προσέλκυση προσοχής και υποστήριξης»
  • Φήμη και Αξιοπιστία: «Δυνατή φήμη στην ελληνική κοινωνία»

Η έρευνα κατέδειξε επίσης πως βασικά κριτήρια επιλογής φορέα για παροχή χορηγιών για τις Εταιρείες είναι:

  • Υψηλή Φήμη
  • Παροχή Πλήρους Διαφάνειας

Σημαντικό να αναφερθεί πως στα 29 χρόνια, «Το Χαμόγελο του Παιδιού» αφουγκράζεται τις ανάγκες της Ελληνικής Κοινωνίας, παραμένοντας πιστό στο όραμα ενός 10χρονου παιδιού και έχοντας:

  • Στηρίξει 2.200.366 παιδιά και τις οικογένειές τους
  • Διαχειριστεί 5.049.080 κλήσεις στις 4 Γραμμές Βοήθειας και Υποστήριξης που λειτουργεί
  • Διαχειριστεί θέματα για 916.280 παιδιά στην Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS1056
  • Στηρίξει ολιστικά 319.057 παιδιά, στον Τομέα Υγεία
  • Διαχειριστεί 2.409 περιστατικά Εξαφάνισης Ανηλίκων
  • Ενεργοποιήσει Amber Alert Hellas για 127 παιδιά
  • Υποστηρίξει 201.491 παιδιά και τις οικογένειές τους με προβλήματα διαβίωσης

Διαβάστε επίσης

Πώς να ελέγξετε την επιθυμία των παιδιών για ζάχαρη

Έκζεμα και κρύο: Πώς να προφυλαχθείτε

Δείτε Ακόμη

Έχετε κάποιο σχόλιο;

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Με την υποβολή του σχολίου σας αυτόματα συμφωνείτε με τους Γενικούς Κανόνες Σχολιασμού Άρθρων τους οποίους μπορείτε να διαβάσετε εδώ.