Μέσω της νέας υπηρεσίας CyberTipline Hellas που λειτουργεί από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και την εταιρεία “The Smiling Hippo” μπορεί κάποιος να δώσει ανώνυμα πληροφορίες για κάποιο παιδί που κινδυνεύει.
Το Cybertipline Hellas είναι μία online υπηρεσία που δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους συμπολίτες μας να υποβάλλουν εύκολα, γρήγορα και διαδικτυακά, αναφορές για παιδιά που παραβιάζονται τα δικαιώματά τους, και τίθενται σε κίνδυνο, για οποιονδήποτε λόγο -σωματική κακοποίηση, σεξουαλική εκμετάλλευση, cyberbullying, grooming κ.ά. και λειτουργεί αποκλειστικά από το εξειδικευμένο προσωπικό του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς, της Γραμμής SOS 1056 πραγματοποιώντας όλες τις κατάλληλες ενέργειες για το βέλτιστο συμφέρον του Παιδιού.
Κάνε την αναφορά σου ΕΔΩ
Στόχος είναι να εξεταστούν όλες οι πληροφορίες που αναφέρουν οι συμπολίτες μας, να υποστηριχθεί το παιδί που αναφέρει την πληροφορία -εφόσον το επιθυμεί- και στη συνέχεια να διαβιβαστούν οι πληροφορίες που έχουν συλλεχθεί στις αρμόδιες Αρχές -Εισαγγελικές και Αστυνομικές Αρχές- σε συνεργασία με τους αρμόδιους δημόσιους φορείς (π.χ. κοινωνικές υπηρεσίες των δήμων)- που έχουν τη δικαιοδοσία να προχωρήσουν σε περαιτέρω ενέργειες για να διερευνήσουν την αναφορά.
Το Cybertipline αποτελεί καινοτομία, καθώς δίνει τη δυνατότητα, σε μικρούς και μεγάλους, που έχουν μια πληροφορία για κάποιο παιδί που κινδυνεύει, να υποβάλλουν την αναφορά τους, με όσες πληροφορίες διαθέτουν, από τον προσωπικό τους χώρο, απαντώντας σε απλές ερωτήσεις, βοηθώντας όμως καταλυτικά και ουσιαστικά, χωρίς κάποια περαιτέρω αλληλεπίδραση, στην πιθανότητα να σωθεί ακόμα ένα παιδί!
Η διαδικασία της αναφοράς είναι απλή, εύκολη, αποτελείται από 5 απλά βήματα και χρειάζεται λίγα λεπτά για να ολοκληρωθεί. Η υπηρεσία λειτουργεί:
- 24 ώρες, καθημερινά
- 365 ημέρες το χρόνο
- Ανώνυμα
- Χωρίς προσωπικές πληροφορίες
Δείτε το spot
Το Cybertipline Hellas αποτελεί εργαλείο των Εξειδικευμένων Κέντρων του Οργανισμού όπως, του Κέντρου Υπηρεσιών Υγείας, του Κέντρου για την Κακοποίηση και Εκμετάλλευση, των Γραμμών Υποστήριξης & Βοήθειας (1056,116000,116111,1017), του Κέντρου Υποστήριξης Ευάλωτων Οικογενειών, Παιδιών & Νέων, των Σπιτιών Φροντίδας, του Κέντρου για τη Διαδικτυακή Ασφάλεια καθώς και του Κέντρου για τη Βία & τον Εκφοβισμό Bullying.
Η υλοποίηση της εφαρμογής Cybertipline Hellas πραγματοποιήθηκε με επιτυχία και με την πολύτιμη βοήθεια της εταιρείας “The Smiling Hippo”, η οποία ανταποκρίθηκε άμεσα στο κάλεσμα του Οργανισμού για τον σχεδιασμό του συγκεκριμένου εργαλείου στην Ελλάδα. Ευχαριστούμε από καρδιάς την, “The Smiling Hippo” και τους ανθρώπους της για την τόσο σημαντική συνεισφορά και βοήθειά τους ώστε να σώσουμε ένα ακόμα παιδί, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του Οργανισμού.
Ο κος. Κώστας Γιαννόπουλος, Πρόεδρος Δ.Σ., «Το Χαμόγελο του Παιδιού» δήλωσε για την έναρξη λειτουργίας του Cybertipline, «Με το Cybertipline Hellas προχωρούμε σε μια νέα εποχή. Με την πολύτιμη βοήθεια της “The Smiling Hippo” που ανέλαβε να φέρει εις πέρας το Cybertipline Hellas, πλέον το “Χαμόγελο” διαθέτει άλλο ένα εργαλείο όχι μόνο για την εξάλειψη της σεξουαλικής κακοποίησης, παρενόχλησης, αλλά και για αυτή της βίας, του bullying και όλων των θεμάτων που αφορούν τα παιδιά. Ευχαριστούμε τους συνεργάτες μας στη “The Smiling Hippo” γιατί χωρίς την εμπιστοσύνη τους δεν θα είχαμε αυτό το τόσο αναγκαίο εργαλείο».
Ο κος. Βίκτωρ Σίμωσις, Creative Managing Director της εταιρείας “The Smiling Hippo” ανέφερε, αντίστοιχα, «Κάθε φορά που σηκώνεται ένας αέρας, υπάρχουν αυτοί που χτίζουν τοίχους για να προστατευτούν από αυτόν κι αυτοί που χτίζουν ανεμόμυλους για να τον αξιοποιήσουν. Με πολλή υπερηφάνεια και συγκίνηση παρακολουθούμε όλα αυτά τα χρόνια το “Χαμόγελο” να ανήκει σταθερά και αμετάκλητα στους δεύτερους. Η συνεργασία μας μαζί του, εδώ και σχεδόν 10 χρόνια, σε ποικίλα projects, μας γεμίζει με τιμή, ελπίδα και αισιοδοξία. Διότι καμία απόπειρα επιχειρηματικότητας δεν μπορεί ποτέ να πετύχει, αν οι κοινωνίες γύρω τους αποτυγχάνουν. Και με το Cybertipline, μεταφράζοντας έγκαιρα τα σημεία των καιρών, το “Χαμόγελο” εργάζεται και πάλι ακριβώς γι αυτό: για τη δημιουργία επιτυχημένων κοινωνιών. Με υγιή παιδιά. Με χαμόγελα. Με αυτή την καμπύλη γραμμή στο στόμα τους που έχει τόση δύναμη, ώστε να βάζει όλα τα πράγματα σε ευθεία! Το μέγεθος της κοινωνικής ευθύνης του καθενός μας δε μετριέται πλέον από το πόσο λιγότερο κακό κάνουμε, αλλά από το πόσο περισσότερο καλό. Και το Cypertipline από το “Χαμόγελο” είναι αυτό το “περισσότερο καλό” που έχουμε ανάγκη. Ευχαριστούμε θερμά το “Χαμόγελο” και τον Πρόεδρό του κο. Κώστα Γιαννόπουλο που μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους και μας δίνουν τη δυνατότητα να συνεισφέρουμε κι εμείς με τον δικό μας τρόπο».
Το Cybertipline εφαρμόζεται εδώ και χρόνια με επιτυχία στις Η.Π.Α, από το Εθνικό Κέντρο για τα Εξαφανισμένα Παιδιά και τα Παιδιά Θύματα Εκμετάλλευσης [National Center for Missing & Exploited Children – NCMEC], και αποτελεί ένα κεντρικό σύστημα αναφοράς για συμπεριφορές που σχετίζονται με τη διαδικτυακή εκμετάλλευση παιδιών. Σύμφωνα με τις αναφορές του CyberTipline για το 2022 από την Ελλάδα, δέχτηκε 43.345 αναφορές για διαδικτυακή εκμετάλλευση παιδιών.
Στην Ελλάδα, το Cybertipline Hellas λειτουργεί στο πλαίσιο της διαχρονικής συνεργασίας του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» με το National Center for Missing & Exploited Children (NCMEC) σε θέματα εξαφανίσεων και Κακοποίησης κι έπειτα από την υπογραφή σχετικού συμφώνου για την άδεια χρήσης.
Διαβάστε επίσης
Εκτινασσόμενος δάκτυλος: 10 αλήθειες για μια από τις συχνότερες νόσους των χεριών