Λειψοί και Πάρος, στο επίκεντρο του τουριστικού ενδιαφέροντος

Στο επίκεντρο του διεθνούς τουριστικού ενδιαφέροντος βρίσκονται οι Λειψοί και η Πάρος, καθώς γίνεται μία μεγάλη στοχευμένη προσπάθεια για την προσέλκυση τουριστών.

Σε πρόσφατο αφιέρωμα, η βρετανική εφημερίδα The Sun αναφέρει πως «στους Λειψούς οι ρυθμοί ζωής είναι πιο ήρεμοι και γαλήνιοι. Το νησί που είναι μια όαση για τους περιπατητές και τους φυσιολάτρες, έχει αποφύγει την παγίδα του μαζικού τουρισμού, ενώ οι τοπικές αρχές και η κοινωνία λένε “όχι” σε οργανωμένες ξαπλώστρες και ομπρέλες».

Το ίδιο διάστημα, οι Λειψοί συμπεριλαμβάνονται στον κατάλογο του Vanity Fair με τα καλύτερα ελληνικά νησιά για το 2024. Η δημοφιλής ιταλική ιστοσελίδα κάνει λόγο για έναν άθικτο εξωτικό προορισμό με διάφανα νερά, εξαιρετική τοπική κουζίνα και φιλοσοφία διακοπών που είναι μακριά από την τυποποίηση. «Οι Λειψοί έχουν αρχίσει να εδραιώνονται στην αντίληψη του ταξιδιωτικού κοινού, τόσο της Ελλάδας όσο και πολλών χωρών του εξωτερικού, ως ένας προορισμός που διατηρεί αναλλοίωτους τους φυσικούς θησαυρούς του, ενώ ταυτόχρονα γίνονται μεγάλες προσπάθειες από τον δήμο για βελτίωση των υποδομών, των λιμενικών εγκαταστάσεων και των υπηρεσιών μας. Το 2023 αποτέλεσε τουριστική χρονιά ρεκόρ, ενώ αισιοδοξία υπάρχει και για τη νέα σεζόν», τόνισε ο δήμαρχος Λειψών Φώτης Μάγγος.

Προβολή της Πάρου στις διεθνείς αγορές

Το ευρύ φάσμα των εναλλακτικών δυνατοτήτων της Πάρου παρουσίασαν ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Θοδωρής Μπιζάς και μέλη της Τουριστικής Επιτροπής του δήμου στη διάρκεια σειράς προγραμματισμένων διαδικτυακών συναντήσεων με επαγγελματίες του τουρισμού από βασικές αγορές ενδιαφέροντος.

Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν 12 επαφές, στο διάστημα 11-19 Μαρτίου, με επιλεγμένους δημοσιογράφους, travel writers και influencers από τη Μεγάλη Βρετανία, τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ολλανδία και τη Βουλγαρία.

Την οργάνωση, επιμέλεια και τεχνική υποστήριξη ανέλαβε η MTC GROUP, εταιρία συμβούλων του δήμου.

Η σχετική πρωτοβουλία του Δήμου Πάρου εντάσσεται σε ένα γενικότερο πλαίσιο δράσεων που οργανώνονται το τελευταίο διάστημα με στόχο, μέσω ταξιδιών εξοικείωσης αλλά και άλλων ευκαιριών προβολής, όπως η μεταφορά της Ολυμπιακής Φλόγας και τα γυρίσματα τηλεοπτικών σειρών,να διασφαλιστεί, όπως δήλωσε ο κ. Μπιζάς, «η αποτελεσματικότερη παρουσίαση του νησιού στις διεθνείς αγορές». «Σύντομα» -πρόσθεσε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού- «θα έχουμε την ευκαιρία να ανακοινώσουμε τις επόμενες δράσεις ανάδειξης της Πάρου, στο πλαίσιο της στρατηγικής που βασίζεται στη βιωσιμότητα και είναι σε εξέλιξη».

Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διαβάστε επίσης

Καρδιοχειρουργική 2.0: Ο Θεόδωρος Κωφίδης εξηγεί την εξατομικευμένη θεραπεία, τις νέες τομές και αποδομεί τους μύθους

Παγκόσμια Ημέρα Πάρκινσον: Πάνω από 20.000 ασθενείς στην Ελλάδα

Δείτε Ακόμη

Έχετε κάποιο σχόλιο;

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Με την υποβολή του σχολίου σας αυτόματα συμφωνείτε με τους Γενικούς Κανόνες Σχολιασμού Άρθρων τους οποίους μπορείτε να διαβάσετε εδώ.