Θεμιστοκλέους: Η τεχνητή νοημοσύνη στην Υγεία εξοικονομεί χρόνο για τον γιατρό και τον ασθενή

Τις αλλαγές που φέρνουν οι ψηφιακές εφαρμογές στην καθημερινότητα γιατρών και ασθενών, περιέγραψε ο Υφυπουργός Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους. Από τον «Ψηφιακό Βοηθό του Γιατρού» που αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη, έως τον νέο τρόπο κλεισίματος ραντεβού στα νοσοκομεία. Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο Υφυπουργός Υγείας, παρουσίασε τα πρώτα μετρήσιμα αποτελέσματα της ψηφιοποίησης του ΕΣΥ, κάνοντας λόγο για μια «μεγάλη κατάκτηση» που έχει ήδη αγκαλιάσει η πλειονότητα των πολιτών.

Αναφορικά με την εφαρμογή του «Ψηφιακού Βοηθού του Πολίτη» που θα είναι διαθέσιμη το προσεχές διάστημα και θα διευκολύνει ακόμα περισσότερο στο κλείσιμο ιατρικών ραντεβού, ο κ.Θεμιστοκλέους,  χαρακτήρισε «πολύ μεγάλη κατάκτηση» την αλλαγή που έχει επέλθει στον τρόπο που κλείνονται τα ραντεβού εδώ και ένα μήνα.

«Το πρώτο πράγμα το οποίο συνέβη είναι η αύξηση του ραντεβού στα νοσοκομεία. Οι πολίτες έμαθαν πολύ γρήγορα τον νέο τρόπο και χωρίς καμία δόση υπερβολής, μπορεί κάποιος να κλείσει ραντεβού, ακόμη και για δύσκολες ειδικότητες στην Αττική, μέσα στις επόμενες μέρες. Μπορεί να βρει καρδιολόγο αύριο ή μεθαύριο σε μεγάλα νοσοκομεία της Αττικής. Επίσης, τα ραντεβού κλειδώνουν, δεν μπορείς να πάρεις τη σειρά άλλου πολίτη ή να κλειστεί διπλό ραντεβού. Αυτή είναι η κατάκτηση. Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε τι έχουμε επιτύχει στο ΕΣΥ».

Νέο Τμήμα Επειγόντων στο «Αττικόν» και μείωση των χρόνων αναμονής

Σε ερώτηση για το Νοσοκομείο «Αττικόν» ο Μάριος Θεμιστοκλέους, ανέφερε αρχικά ότι ξεκίνησε στις 30 Οκτωβρίου η λειτουργία του νέου Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών του Αττικόν και από 1000 τετραγωνικά έχουμε στα 2500 τετραγωνικά ωφέλιμου χώρου με όλες τις προδιαγραφές. Τόνισε ότι, ειδικά στα ΤΕΠ το Υπουργείο Υγείας κατάφερε να μειώσει το χρόνο αναμονής χάρη και στην αύξηση του προσωπικού, γιατρών και νοσηλευτών.

Σχέδιο για την οριστική εξάλειψη των «ράντζων» στο ΕΣΥ

Αναφορικά με τα «ράντζα» που υπάρχουν στις εφημερίες του Νοσοκομείου Αττικόν τόνισε ότι «Έχουμε αποδείξει ότι έχουμε σχέδιο. όπως αντιμετωπίστηκαν σε όλα τα νοσοκομεία έτσι και στο Αττικόν σε 18 μήνες, με την προσθήκη 70 κλινών και την ενίσχυση της Παθολογικής Κλινικής του «Αγία Βαρβάρα» τα ράντζα θα εξαλειφθούν σε μόνιμη βάση.»

Οι ασθενείς βαθμολογούν θετικά το ΕΣΥ

Τέλος, ο Υφυπουργός Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους, αναφέρθηκε στην αξιολόγηση λέγοντας ότι «Οι 16.000 άνθρωποι που νοσηλεύτηκαν και απάντησαν στο SMS που τους εστάλη, πρώτα απ’ όλα γκρεμίζουν το μύθο ότι το ΕΣΥ καταρρέει. Οι πολιτικές δυνάμεις της αντιπολίτευσης επιμένουν σε διάφορους μύθους ενώ εμείς μιλάμε με αριθμούς. Άμεση απόκριση στα επείγοντα, 75% ευχαριστημένο από τη νοσηλεία του και το 92% βρήκε τον κατάλληλο γιατρό σχετικά με την πάθησή του».

Διαβάστε επίσης 

Οι δωρεές του Οργανισμού “Αποστολή” στο ΕΣΥ – Άδωνις: Σωτήρια η βοήθεια της Εκκλησίας

Σε λειτουργία από σήμερα ο Ψηφιακός Βοηθός Γιατρού – Η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει το ΕΣΥ

Δείτε Ακόμη

Έχετε κάποιο σχόλιο;

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Με την υποβολή του σχολίου σας αυτόματα συμφωνείτε με τους Γενικούς Κανόνες Σχολιασμού Άρθρων τους οποίους μπορείτε να διαβάσετε εδώ.