Εθελοντές του Ερυθρού Σταυρού στα Επείγοντα των δημόσιων νοσοκομείων

Εθελοντές του Ερυθρού Σταυρού ξεκινούν από τον Απρίλιο, να προσφέρουν την υποστήριξή τους στα Επείγοντα των δημόσιων νοσοκομείων της Αττικής.

Πρόκειται για ένα πιλοτικό πρόγραμμα που ενεργοποιεί το υπουργείο Υγείας, ώστε οι 25 εθελοντές του Ερυθρού Σταυρού να βρίσκονται στα τμήματα Επειγόντων περιστατικών και να συμπαραστέκονται με κάθε τρόπο στους ασθενείς καθοδηγώντας τους ταυτόχρονα στα τμήματα που χρειάζονται για να βοηθηθούν, έτσι ώστε να μη χρειάζονται
ώρες για να εξυπηρετηθούν.

Σε πρώτη φάση το πρόγραμμα το οποίο θα κοστίσει 2,2 εκατομμύρια ευρώ για έναν χρόνο, θα εφαρμοστεί σε τρία μεγάλα νοσοκομεία του Λεκανοπεδίου, στο Γεώργιος Γεννηματάς, στον Ευαγγελισμό και στο Αττικόν, όπως τονίστηκε στη σημερινή συνάντηση της ηγεσίας του υπουργείου Υγείας με τον πρόεδρο του ΕΕΣ κ. Α. Αυγερινό, στην οποία παραβρέθηκαν και οι εθελοντές που θα βρεθούν στις εφημερίες των νοσκομείων.

Οι υπηρεσίες θα παρέχονται μόνο κατά τη διάρκεια των εφημεριών, όπου συνήθως παρατηρούνται σοβαρές δυσλειτουργίες στα επείγοντα με τους ασθενείς αλλά και τους συγγενείς τους να βρίσκονται για ώρες στην αναμονή χωρίς μάλιστα να γνωρίζουν πού θα πρέπει να κατευθυνθούν. Αυτός θα είναι και ο ρόλος των στελεχών του Ερυθρού Σταυρού αφού θα παρέχουν και ψυχολογική στήριξη εκτός από καθοδήγηση σε όσους περνούν την πύλη των δημόσιων νοσοκομείων.

Το πιλοτικό πρόγραμμα θα εφαρμοστεί σε νοσοκομεία της πρώτης αλλά και της 2ης ΥΠΕ και θα επιλεγούν με βάση το φόρτο που παρουσιάζουν κατά τη διάρκεια των εφημεριών.

Θα παρέχουν πληροφορίες και καθοδήγηση στους ασθενείς ως προς τις διαδικασίες του νοσοκομείου.

Ποιες υπηρεσίες θα παρέχουν οι εθελοντές

Με βάση την απόφαση συνεργασίας που υπεγράφη μεταξύ υπουργείου Υγείας και Ερυθρού Σταυρού, οι υπηρεσίες που θα παρέχονται θα αφορούν:

• Την παροχή πληροφοριών και καθοδήγησης στους ασθενείς ως προς τις διαδικασίες του νοσοκομείου

• Τον προσανατολισμό των πολιτών στα αρμόδια τμήματα, για ταχύτερη εξυπηρέτηση

• Την υποστήριξη στη διαχείριση των ροών, για μείωση καθυστερήσεων και σφαλμάτων

• Την υποστήριξη του διοικητικού προσωπικού, για διασφάλιση ορθής πληροφόρησης και αποφυγή σύγχυσης.

Με την πιλοτική εφαρμογή της νέας υπηρεσίας υποστήριξης επιδιώκεται από το υπουργείο Υγείας:

• Η αντιμετώπιση της υπερφόρτωσης των ΤΕΠ

• Η βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης

• Η υποστήριξη του προσωπικού

• Η διαχείριση εκτάκτων αναγκών

Διαβάστε επίσης

Προστασία και αποκατάσταση χόνδρου: Εξατομικευμένες λύσεις για υγιείς αρθρώσεις

Πώς να καρυκεύετε το φαγητό χωρίς αλάτι

Δείτε Ακόμη

Έχετε κάποιο σχόλιο;

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Με την υποβολή του σχολίου σας αυτόματα συμφωνείτε με τους Γενικούς Κανόνες Σχολιασμού Άρθρων τους οποίους μπορείτε να διαβάσετε εδώ.