Η ψυχολογία των χρωμάτων πίσω από τα πιο γνωστά εμπορικά σήματα

Η ψυχολογία των χρωμάτων χρησιμοποιείται από το μάρκετινγκ και τους διαφημιστές για την προώθηση προϊόντων αλλά και για τον σχεδιασμό του logo κάθε προϊόντος.

Η ψυχολογία των χρωμάτων έχει προχωρήσει και προσαρμόζεται πλέον σε πολλές εκφάνσεις της καθημερινής ζωής, αφήνοντας πίσω το κλισέ “κάθε χρώμα και συναίσθημα”.

Τα χρώματα πλέον μπορούν να διαμορφώσουν αντιλήψεις και επιλογές.

Οι περισσότεροι έχουμε διαλέξει ένα προϊόν γιατί το σήμα του, η επωνυμία του ή η διαφήμισή του, είχε το χρώμα που μας άρεσε.

Οι εταιρείες που θέλουν να ταυτίζονται τα προϊόντα τους με δύναμη και αξιοπιστία (Dell, HP, IBM) χρησιμοποιούν το μπλε χρώμα.

Οι εταιρείες που θέλουν να είναι γνωστές ως συναρπαστικές και διασκεδαστικές (Fanta, Amazon, Nickelodeon) επιλέγουν το πορτοκαλί.

Το κόκκινο επιλέγεται για ένα προϊόν που θέλει να παραπέμπει στον ενθουσιασμό, τη νεότητα και την τόλμη (Κόκα – Κόλα, Lego, Netflix).

Οι αποχρώσεις από το ροζ ως το μοβ είναι για μία σοφιστικέ δημιουργικότητα (Barbie, Yahoo).

Το πράσινο αυτόματα παραπέμπει σε πράσινη υγιή ανάπτυξη (Animal Planet, Starbucks) και οι επιλογές του άσπρου, του μαύρου και του γκρι παραπέμπουν στην ηρεμία της ισορροπίας (Apple, Nike, Puma).

Πηγή: thelogocompany.net

Δείτε Ακόμη

Έχετε κάποιο σχόλιο;

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Με την υποβολή του σχολίου σας αυτόματα συμφωνείτε με τους Γενικούς Κανόνες Σχολιασμού Άρθρων τους οποίους μπορείτε να διαβάσετε εδώ.