7 διατροφικές τάσεις που θα τις βλέπουμε παντού το 2025

Καθώς μπαίνουμε στο 2025, οι διατροφικές τάσεις που αναμένεται να κυριαρχήσουν τη νέα χρονιά, δείχνουν το ενδιαφέρον για πιο υγιεινές επιλογές, το μαγείρεμα με πρωτογενή υλικά και την εξερεύνηση διαφορετικών πολιτισμών μέσω των τροφίμων.

Τις διατροφικές τάσεις που αναμένεται να εμφανιστούν το 2025, αναλύει το Instacart στο Flavorful Food Forecast, μια λίστα με τα αναμενόμενα trends σε αγορές τροφίμων και επιχειρήσεις εστίασης. για το επόμενο έτος. Το Instacart ανέλυσε δεδομένα αγορών από το 2024 για να βρει τι ενδεχομένως θα αναζητούμε περισσότερο το 2025:

Πρεβιοτικά και προβιοτικά ποτά και ροφήματα

Το Instacart προβλέπει ότι οι καταναλωτές θα αναζητήσουν καινοτόμα ποτά το 2025, δεδομένου ότι οι αγορές για πρεβιοτικά και προβιοτικά ποτά αυξήθηκαν κατά τη διάρκεια του 2024. Σύμφωνα με την έκθεση, αυτή η κατηγορία αυξήθηκε κατά 58% τον περασμένο χρόνο.

Μη Αλκοολούχα Ποτά

Οι μη αλκοολούχες μπύρες, τα κρασιά και τα οινοπνευματώδη ποτά θα συνεχίσουν να είναι επιθυμητά και το επόμενο έτος. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τους Gen Z και τους Millennials. Τα στοιχεία δείχνουν ότι το μερίδιο των παραγγελιών που περιέχουν μη αλκοολούχα κοκτέιλ σε κουτάκια (αύξηση 404%), μη αλκοολούχα οινοπνευματώδη (αύξηση 129%), μη αλκοολούχα κρασιά (αύξηση 28%) και μη αλκοολούχες μπύρες (αύξηση 17%) έχουν όλα αυξηθεί κατά το παρελθόν έτος, αναφέρει η έκθεση.

Τρόφιμα με πρωτεΐνες

Τα τρόφιμα με πρωτεΐνες προτιμήθηκαν το 2024 και το 2025 η τάση δεν θα διαφοροποιηθεί. Π.χ. το τυρί cottage “είδε” αύξηση 17% στο μερίδιο των αγορών το 2024, χάρη στις πρωτεΐνες και τα οφέλη του.

Ψάρια σε κονσέρβες

Σύμφωνα με την έκθεση του Instacart, οι αγορές για κονσέρβες σκουμπρί και σαρδέλες έχουν αυξηθεί κατά 74% και 13% αντίστοιχα κατά τη διάρκεια του 2024.

 

 

 

Σκόνες ηλεκτρολυτών

Οι αγοραστές αναζητούν δημιουργικούς τρόπους για να παραμείνουν ενυδατωμένοι και στρέφονται σε επιλογές με ηλεκτρολύτες. Το 2024 σημειώθηκε αύξηση κατά 24% σε διαδικτυακές παραγγελίες. Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, το Instacart παρατήρησε αύξηση 49% στις παραγγελίες για αλεύρι ψωμιού.

Τρόφιμα από όλο τον κόσμο

Η έκθεση σημειώνει ότι οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να αγοράζουν τρόφιμα από όλο τον κόσμο και το 2025. Σύμφωνα με τα στοιχεία, σημειώθηκε αύξηση των αγοραστών που επέλεξαν τσάι γάλακτος (αύξηση 75%), kimchi (αύξηση 8%) και κατεψυγμένα ασιατικά ψωμάκια (πάνω 93%) στα καρότσια τους.

Ψήσιμο ψωμιού στο σπίτι

Ολοένα και περισσότεροι αγοραστές ενδιαφέρονται για το ψήσιμο ψωμιού στο σπίτι. Το 2024, το Instacart κατέγραψε αύξηση 49% στις παραγγελίες για αλεύρι ψωμιού.

Διαβάστε επίσης

Κοινωνικά δίκτυα: Η συνήθεια που έγινε ανάγκη για μικρούς και μεγάλους

Γιορτές είναι, θα περάσουν – Πώς θα διώξετε την κατάθλιψη που σας προκαλούν

Δείτε Ακόμη

Έχετε κάποιο σχόλιο;

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Με την υποβολή του σχολίου σας αυτόματα συμφωνείτε με τους Γενικούς Κανόνες Σχολιασμού Άρθρων τους οποίους μπορείτε να διαβάσετε εδώ.