Διαγωνισμός για την ενίσχυση των ιαματικών πηγών στην Ελλάδα

O Σύνδεσμος Δήμων Ιαματικών Πηγών Ελλάδος προχωρά στη διενέργεια διαγωνισμού στο πλαίσιο του έργου με τίτλο «Alternative Tourism» και ακρωνύμιο «ALTTOUR».

Ο γενικός στόχος του έργου ALTTOUR  του Συνδέσμου είναι η ενίσχυση του ιαματικού τουρισμού με την προώθηση ιαματικών πηγών στη διασυνοριακή περιοχή Ελλάδας – Αλβανίας, κυρίως με βάση τα master plans, την ανάλυση Benchmarking και τις τεχνικές Branding Place.

Ο πλούτος των ιαματικών πηγών

Ο Θεραπευτικός Τουρισμός είναι μια επιλεκτική μορφή τουρισμού με σημαντικά οικονομικά πλεονεκτήματα για μία χώρα που διαθέτει πλούτο ιαματικών πηγών, όπως η Ελλάδα. Ο ιαματικός τουρισμός, είναι η μορφή του τουρισμού με τις λιγότερες αρνητικές επιπτώσεις και οι υπηρεσίες του παρέχονται κατά τη διάρκεια μιας δωδεκάμηνης περιόδου. Η ζήτηση για ιαματικό τουρισμό στην Ελλάδα χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα, ιδιαίτερα στα μεγάλα ιαματικά λουτρά.

Τα ίδια συμπεράσματα ισχύουν και για την αλβανική πλευρά με κύριο χαρακτηριστικό την έλλειψη σύγχρονων και κατάλληλων υπηρεσιών και σχετικών υποδομών.
Αν και έχουν σημειωθεί σημαντικά βήματα προόδου και στις δύο χώρες, τα θέρετρα στις ιαματικές πηγές υστερούν σε σχέση με τους Ευρωπαίους ομολόγους τους κυρίως λόγω της διαχείρισης τους από τις τοπικές αρχές και τη μη συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα. Το έργο ALTTOUR, επιχειρεί να ενσωματώσει στο ευρύτερο περιβάλλον, λειτουργικούς δεσμούς των ιαματικών λουτρών με τα υφιστάμενα συγκριτικά πλεονεκτήματα που σχετίζονται με τους πολιτιστικούς και φυσικούς πόρους, και να τα συμπεριλάβει σε πακέτα διαδρομών.

ΟΙ Εταίροι του Έργου είναι: Υπουργείο Τουρισμού και Περιβάλλοντος Αλβανίας (Επικεφαλής Εταίρος), Υπουργείο Τουρισμού Ελλάδος, Σύνδεσμος Δήμων Ιαματικών Πηγών Ελλάδος (Εταίρος 3), Βιώσιμο Περιβάλλον Αλβανία (Εταίρος 4).

Η πρώτη ενότητα του διαγωνισμού έχει να κάνει με την εκπαίδευση στη μέθοδο σήμανσης και δημιουργίας επωνυμίας προϊόντων και υπηρεσιών (branding) των ιαματικών φυσικών πόρων.

Στο πλαίσιο αυτό θα πραγματοποιηθούν εκπαιδευτικά σεμινάρια σε θέματα branding τουριστικών πόρων και ειδικότερα των ιαματικών φυσικών πόρων, στους Δήμους Κόνιτσας, Πρέβεζας (στη φωτό τα Ιαματικά Λουτρά Πρέβεζας), Άρτας με στόχο την εκπαίδευση συνολικά 80 στελεχών από αιρετούς εκπροσώπους των παραγωγικών φορέων (π.χ. επιμελητήρια) και αιρετούς εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Η δεύτερη ενότητα αφορά στην εκπαίδευση για επιχειρήσεις στον κλάδου του τουρισμού. Θα πραγματοποιηθούν εκπαιδευτικά σεμινάρια στα διοικητικά όρια των Δήμων Κόνιτσας, Πρέβεζας, Άρτας σε θέματα branding τουριστικών πόρων και ειδικότερα των ιαματικών φυσικών πόρων, με στόχο την εκπαίδευση συνολικά 40 τοπικών στελεχών και ειδικών στον τουριστικό τομέα, (ταξιδιωτικά γραφεία, εστιατόρια, ξενοδοχεία, δημοσιογράφους, ειδικούς μάρκετινγκ κ.λπ.).

Διαβάστε επίσης

Αίτηση στον FDA για 4η δόση εμβολίου στους άνω των 65 ετών από Pfizer/BioNTech

Εξελιγμένη τεχνική θεραπεύει τη φίμωση του πέους σε 3 λεπτά

Δείτε Ακόμη

Έχετε κάποιο σχόλιο;

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Με την υποβολή του σχολίου σας αυτόματα συμφωνείτε με τους Γενικούς Κανόνες Σχολιασμού Άρθρων τους οποίους μπορείτε να διαβάσετε εδώ.