Το μέλλον των ταξιδιών – Τι θέλουν οι χρήστες της Booking.com

Ποιο θα είναι το μέλλον των ταξιδιών; Η Booking.com πραγματοποίησε μεγάλη έρευνα σε πάνω από 24.000 ταξιδιώτες από 31 χώρες και περιοχές για να καταγράψει τις αλλαγές που θα καθορίσουν τα ταξίδια το 2022.

Δείτε τα ευρήματα της έρευνας για το μέλλον των ταξιδιών:

60% των ταξιδιωτών θέλουν να γνωρίσουν νέα άτομα στις διακοπές τους

Το 2022 θα είναι η χρονιά που οι άνθρωποι όχι μόνο θα επανασυνδεθούν με φίλους και οικογένεια λόγω μεγαλύτερο ποσοστού εμβολιασμού, αλλά θα θελήσουν να γνωρίσουν καινούργια άτομα, με το 60% να επιθυμεί να κάνει νέες γνωριμίες όσο είναι σε διακοπές.

Είναι επίσης πιθανά τα ειδύλλια που προκύπτουν στις διακοπές, με το 50% να ελπίζει ότι θα συμβεί κάτι τέτοιο στο επόμενο ταξίδι. Και χάρη στις βιντεοκλήσεις, αναμένεται ορισμένα από αυτά τα ειδύλλια να συνεχιστούν και όταν οι ταξιδιώτες επιστρέφουν σπίτι τους.

75% των ταξιδιωτών πιστεύουν ότι η διαδρομή είναι πιο ευχάριστη όταν αποτελεί μέρος ενός ταξιδιού

Η διαδρομή προς έναν προορισμό αποτελεί μέρος του ταξιδιού που για κάποιους είναι αναγκαστικό. Επειδή όμως τα ταξίδια είναι λίγα και σε μικρότερη συχνότητα τα τελευταία δύο χρόνια, η διαδρομή μπορεί τελικά να είναι κάτι για το οποίο πολλοί ανυπομονούν.

73% των ταξιδιωτών λένε ότι οι διακοπές στο μέλλον θα είναι μόνο για αναψυχή και όχι για εργασία

Όταν ξέσπασε η πανδημία, τα σπίτια μετατράπηκαν σε γραφεία. Το 2022 οι περισσότεροι θέλουν να αποκαταστήσουν την ισορροπία εργασίας-προσωπικής ζωής. Το 73% συμφωνεί ότι ο χρόνος των διακοπών στο μέλλον θα προορίζεται μόνο για αναψυχή.

79% των ταξιδιωτών συμφωνούν ότι ένα ταξίδι βοηθά περισσότερο στην ψυχική και συναισθηματική ευεξία

Το 2022 τα ταξίδια θα είναι η κορυφαία τάση για προσωπική ευεξία. Οι άνθρωποι εκτιμούν σήμερα περισσότερο από ποτέ την ευκαιρία να ξεφύγουν και να γνωρίσουν νέα μέρη και πολιτισμούς. Τα ταξίδια, είτε τα βλέπετε ως μια ευκαιρία να περάσετε χρόνο με φίλους και οικογένεια, να ακούσετε νέες γλώσσες είτε να δοκιμάσετε νέα φαγητά, είναι για όλους διαφορετικά.

Το 58% των ταξιδιωτών συμφωνούν ότι το ταξίδι τους να ωφελεί την τοπική κοινότητα στον προορισμό που θα επιλέξουν

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι άνθρωποι αναγκάστηκαν να περιοριστούν σε προορισμούς κοντά στο σπίτι. Έτσι έγιναν πιο ενεργοί στην κοινότητα υποστηρίζοντας ντόπιες επιχειρήσεις. Τώρα οι ταξιδιώτες θέλουν να νιώσουν αυτό το αίσθημα της κοινότητας και στις διακοπές τους.

61% των ταξιδιωτών είναι τώρα πιο ανοιχτοί σε διαφορετικούς τύπους διακοπών

Οι ταξιδιώτες φαίνεται να υιοθετούν έναν νέο, πιο θετικό τρόπο σκέψης για το 2022 καθώς ο αριθμός των ατόμων που νιώθουν την ανάγκη να αναπληρώσουν τον χαμένο χρόνο των διακοπών έχει αυξηθεί από 42% σε 63%.
Επειδή όλα τα ταξιδιωτικά σχέδια σταμάτησαν λόγω της πανδημίας, το 2022 θα είναι η χρονιά που απλά θα λέμε ναι, με το 72% να συμφωνεί ότι θα λέει «ναι» σε οποιαδήποτε πρόταση για διακοπές εφόσον το επιτρέπει ο προϋπολογισμός.

64% των ταξιδιωτών συμφωνούν ότι η τεχνολογία θα είναι πιο σημαντική από ποτέ όσο βρίσκονται σε διακοπές

Μετά από την απρόβλεπτη κατάσταση με τα ταξίδια που δημιουργήθηκε κατά την πανδημία, το 2022 θα δούμε τους ταξιδιώτες να μαθαίνουν να ζουν με το απρόβλεπτο με πολλούς από αυτούς να βασίζονται στην τεχνολογία. Σύμφωνα με την έρευνα, 63% των ταξιδιωτών πιστεύουν ότι η τεχνολογία είναι σημαντική για να ελέγχουν τους κινδύνους υγείας όταν ταξιδεύουν, ενώ το 62% συμφωνεί ότι η τεχνολογία τους βοηθά να μετριάζουν το άγχος του ταξιδιού.

Οι άνθρωποι θα ενδιαφέρονταν για μια νέα υπηρεσία που θα μπορούσε να προβλέψει, ακόμη και μήνες νωρίτερα, σε ποιες χώρες είναι ασφαλές να ταξιδέψουν (69%), ή να προτείνει αυτόματα προορισμούς στους οποίους είναι εύκολο να ταξιδέψουν αυτή τη στιγμή, λαμβάνοντας υπόψη τους τρέχοντες περιορισμούς σχετικά με τον COVID-19 που ισχύουν τόσο στη χώρα τους όσο και στον προορισμό του ταξιδιού τους (67%).

H έρευνα

Η έρευνα για τις Ταξιδιωτικές Προβλέψεις για το 2022, που δημοσιεύθηκε στο tornosnews πραγματοποιήθηκε από την Booking.com σε ένα δείγμα ενηλίκων που σκοπεύουν να ταξιδέψουν για δουλειά ή αναψυχή μέσα στους επόμενους 12-24 μήνες. Συνολικά ρωτήθηκαν 24.055 συμμετέχοντες από 31 χώρες και περιοχές (συμπεριλαμβανομένων 501 από Αργεντινή, 1003 από Αυστραλία, 500 από Βέλγιο, 501 από Βιετνάμ, 1001 από Βραζιλία, 1002 από Γαλλία, 1000 από Γερμανία, 508 από Δανία, 501 από Ελβετία, 1000 από Ηνωμένο Βασίλειο, 1002 από ΗΠΑ, 1002 από Ιαπωνία, 1000 από Ινδία, 1002 από Ισπανία, 502 από Ισραήλ, 1003 από Ιταλία, 500 από Καναδά, 1000 από Κίνα, 1007 από Κολομβία, 1001 από Κροατία, 500 από Μεξικό, 501 από Νέα Ζηλανδία, 1002 από Νότια Κορέα, 501 από Ολλανδία, 500 από Περού, 1000 από Ρωσία, 1005 από Σιγκαπούρη, 501 από Σουηδία, 504 από Ταϊβάν, 500 από Ταϊλάνδη και 1005 από Χονγκ Κονγκ).

Διαβάστε επίσης

Τα διαφορετικά συμπτώματα της Όμικρον σε εμβολιασμένους με 1, 2 ή 3 δόσεις και σε ανεμβολίαστους

O καλύτερος μοσχαρίσιος κιμάς για μακαρόνια, μπιφτέκια και burgers

Τα νέα μέτρα για τα σχολεία – Ερωτήσεις και απαντήσεις

Δείτε Ακόμη

Έχετε κάποιο σχόλιο;

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Με την υποβολή του σχολίου σας αυτόματα συμφωνείτε με τους Γενικούς Κανόνες Σχολιασμού Άρθρων τους οποίους μπορείτε να διαβάσετε εδώ.