Το Persil, η Νο1 μάρκα στην Ελλάδα στα μαύρα & τα χρωματιστά ρούχα, συνεργάζεται με τους MIRŌ για μια pop-up βιώσιμη κολεξιόν!
Το Persil, το πιο fashionable brand της Henkel Consumer Brands, πιστό στην δέσμευση του για τη βιωσιμότητα και τη βιώσιμη μόδα, θέτει νέους κανόνες στην υψηλή μόδα και επαναπροσδιορίζει την έννοια του καινούργιου και της προσβασιμότητας στους μεγάλους οίκους υψηλής ραπτικής. Σε συνεργασία με το πιο διάσημο duo Ελλήνων σχεδιαστών της τελευταίας δεκαετίας, τους MIRŌ, παρουσίασε για πρώτη φορά το καινοτόμο pop-up fashion project «WENEЯ», μια μοναδική limited edition κολεξιόν με Prêt-à-porter δημιουργίες προσιτού κόστους από βιώσιμα και second-hand υλικά.
Σε μια εντυπωσιακή βραδιά, το Persil προσκάλεσε δημοφιλείς προσωπικότητες του χώρου της μόδας και της ομορφιάς, εκπροσώπους των ΜΜΕ, influencers και fashion bloggers να ανακαλύψουν και να δοκιμάσουν πρώτοι τη νέα συλλογή για γυναίκες και άνδρες δίνοντας τους και τη δυνατότητα να κάνουν δικά τους πρώτοι κάποια από τα συλλεκτικά κομμάτια! Στο αποκορύφωμα της βραδιάς, αποκαλύφθηκε η αλήθεια πίσω από όλη την κολεξιόν: Τα ρούχα που παρουσιάστηκαν μέσα από εντυπωσιακές κατασκευές ως έργα τέχνης, δεν ήταν καινούργια, αλλά second-hand που ανανεώθηκαν με τη δύναμη του Persil και μεταποιήθηκαν αποκλειστικά από τους MIRŌ σε μια limited βιώσιμη κολεξιόν.
Δωρεά στην Ελληνική Ένωση Σχεδιαστών Μόδας
Μέσω του κινήματος #RethinkFashion και με αφορμή τη νέα στρατηγική «Rethink New», το Persil συντείνει στην ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση των καταναλωτών και του κοινού για την υιοθέτηση μιας πιο υπεύθυνης καταναλωτικής στάσης, που διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά και την αίσθηση του καινούργιου, χωρίς συμβιβασμούς στη βιωσιμότητα.
Με το νέο pop-up fashion project «WENEЯ» αναγνωρίζει για ακόμη μια φορά ότι η βιώσιμη μόδα δεν είναι μόνο μια τάση της εποχής, αλλά αποτελεί αναγκαιότητα.
Μάλιστα, ακόμα και το ίδιο το brand name «WENEЯ» προέρχεται από την αντιστροφή της λέξης “RENEW”, συμβάλλοντας δημιουργικά στο αφήγημα του Persil. Το ειδικά σχεδιασμένο Pop-Up store που φιλόξενήθηκε στο κέντρο της Αθήνας παρέμεινε για δύο ημέρες ανοιχτό και για το κοινό, ενώ όλα τα έσοδα της συγκεκριμένης limited κολεξιόν, θα δοθούν ως δωρεά στην Ελληνική Ένωση Σχεδιαστών Μόδας για την στήριξη σπουδαστών και νέων σχεδιαστών που ασχολούνται ενεργά με τη βιώσιμη μόδα στην Ελλάδα.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας της, η Τζένη Ξακουστού, Senior Brand Manager Laundry Detergents και Sustainability Manager σε Ελλάδα και Κύπρο τόνισε τη σημασία της βιωσιμότητας στο χώρο της μόδας, την ανάγκη για μεγαλύτερη υιοθέτηση του slow fashion, αλλά και τον ευρύτερο επαναπροσδιορισμό της έννοιας του καινούργιου. Μια έννοια που ανέκαθεν αποτελούσε αυτοσκοπό της βιομηχανίας και σε μεγάλο βαθμό ευθύνεται για την εξάπλωση του φαινομένου ‘fast fashion’.
Διαβάστε επίσης
Οι 7 τροφές που επηρεάζουν τη μυρωδιά του σώματος
Οδηγίες των πνευμονολόγων για μαθητές που δίνουν εξετάσεις και άτομα με αναπνευστικά προβλήματα