Αυτός είναι ο πιο ενοχλητικός τύπος επιβάτη, σύμφωνα με πρώην αεροσυνοδό

Μια πρώην αεροσυνοδός αποκαλύπτει ποιος είναι ο πιο ενοχλητικός τύπος επιβάτη για το πλήρωμα καμπίνας.

Ο πιο ενοχλητικός τύπος επιβάτη

Η Kat Kamalani, η οποία εργάστηκε ως αεροσυνοδός για έξι χρόνια, σε ένα πόστ της είπε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα στη δουλειά δεν ήταν τα μωρά που κλαίνε, αλλά οι ενήλικες που παραπονιούνται για τα μωρά που κλαίνε.

@katkamalani

THIS 😡 i promise you, you wont win… just be a kind human and dont dont this @Dylan

♬ original sound – Kat Kamalani

«Σας υπόσχομαι, δεν υπάρχει τίποτα που να μας εκνευρίζει περισσότερο από τους επιβάτες που παραπονιούνται για ένα μωρό που κλαίει», αναφέρει η Καμαλάνι στο βίντεο, το οποίο είχε περισσότερες από 1,6 εκατομμύρια προβολές. «Μην ζητήσετε καν να σας μεταφέρουν σε διαφορετική θέση. Κανείς δεν θέλει αυτό το μωρό να σταματήσει να κλαίει, περισσότερο από τους γονείς του».

«Έτσι, αν ταξιδεύετε, φέρτε ακουστικά ή ίσως ρωτήστε τον γονέα αν χρειάζεται βοήθεια», προσθέτει.

Η πρώην αεροσυνοδός Shawn Kathleen, η οποία δημιούργησε τον δημοφιλή λογαριασμό Passenger Shaming στο Instagram , συμφωνεί με την Kamalani.

“Δεν βγήκες από την κοιλιά της μαμάς σου στα 42 σου. Κι εσύ ήσουν μωρό κάποτε — έτσι το βλέπω”, λέει η Kathleen. “Όταν περπατούσα στον διάδρομο και έβλεπα κάποιον να κάνει γκριμάτσες δυσφορίας για ένα μωρό που έκλαιγε – και παρεμπιπτόντως, υπάρχουν φυσιολογικοί λόγοι που τα μωρά κλαίνε στο αεροπλάνο – έλεγα στη μαμά ή τον μπαμπά, “Σας παρακαλώ, μην ανησυχείτε γι’ αυτό. Συμβαίνει συνέχεια.”

Η αεροσυνοδός Tori Wilcoxson, λέει ότι πολλά παιδάκια αισθάνονται πόνο στα αυτιά τους κατά τις αλλαγές στο υψόμετρο.

«Φυσικά, αν κάποιος πλησιάσει μια αεροσυνοδό και ζητήσει ευγενικά να τον μετακινήσουν για οποιονδήποτε λόγο που τον κάνει να νιώθει άβολα κατά τη διάρκεια μιας πτήσης, οι περισσότεροι αεροσυνοδοί είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν εφόσον έχουν τη διαθεσιμότητα θέσεων και τα μέσα να το κάνουν», λέει η Wilcoxson .

Η Wilcoxson παροτρύνει επίσης τους γονείς να σταματήσουν να ζητούν συγγνώμη για καταστάσεις που δεν μπορούν να ελέγξουν.

«Όταν οι άνθρωποι αγοράζουν ένα εισιτήριο ξέρουν ότι θα ταξιδέψουν με πολλούς άλλους, επομένως δεν φταίνε οι γονείς αν οι άνθρωποι ενοχλούνται από κάτι φυσιολογικό, όπως το κλάμα ενός μωρού», εξηγεί.

Διαβάστε επίσης

8 τρόποι για να απαλλαγείτε από την ακμή στο στήθος

Προετοιμασία για την εξωσωματική γονιμοποίηση: Μυστικά και συμβουλές

Δείτε Ακόμη

Έχετε κάποιο σχόλιο;

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Με την υποβολή του σχολίου σας αυτόματα συμφωνείτε με τους Γενικούς Κανόνες Σχολιασμού Άρθρων τους οποίους μπορείτε να διαβάσετε εδώ.