Την επόμενη φορά που θα πάτε για αγορές και ψώνια, αφήστε τα παιδιά στο σπίτι, αν θέλετε να μην ξοδέψετε χρήματα.
Μια νέα αμερικανική μελέτη διαπίστωσε ότι δύο στους τρεις γονείς λένε ότι το κόστος των αγορών μαζί με τα παιδιά τους είναι αισθητά πιο ακριβό από το να ψωνίζουν μόνοι τους.
Τα ψώνια όταν είναι κάποιος μόνο του στο σούπερ μάρκετ κοστίζουν κατά μέσο όρο 133 $, ενώ οι αγορές μαζί με παιδιά κοστίζουν κατά μέσο όρο 179 $.
Ψώνια και αγορές με παιδιά
Η δημοσκόπηση 2.000 γονέων από τις ΗΠΑ αποκάλυψε ότι για το 65%, όταν ψωνίζουν μόνοι τους μπορούν να αγοράζουν διαφορετικά πράγματα από διαφορετικά καταστήματα από ό,τι όταν τα παιδιά τους είναι μαζί. Όταν ψωνίζουν μόνοι τους, οι γονείς αναζητούν είδη παντοπωλείου (44%), προϊόντα ομορφιάς (42%), ηλεκτρονικά είδη (40%) και ρούχα (38%).
Διαπιστώθηκε επίσης ότι οι αγορές μαζί με τα παιδιά, τους δίνουν την ευκαιρία να ξοδέψουν τα δικά τους χρήματα που κέρδισαν με το χαρτιλίκι ή από τα κάλαντα. Από το 61% των γονέων που δίνουν χαρτιλίκι στα παιδιά τους, το 78% από αυτούς αφήνουν τα παιδιά τους να ξοδεύουν τα χρήματά τους με όποιον τρόπο θεωρούν κατάλληλο.
Ωστόσο, το 35% ισχυρίστηκε ότι τα ψώνια μαζί με τα παιδιά τους είναι λίγο ταλαιπωρία – και για πολλούς, η δωροδοκία είναι η απάντηση. Η έρευνα που διεξήχθη από το OnePoll, διαπίστωσε ότι το 44% των γονέων πρέπει να δωροδοκούν τα παιδιά τους για να συμπεριφέρονται σωστά όταν ψωνίζουν. Τα παιδιά βρέθηκε επίσης να επηρεάζονται από τα γλυκά (37%), τα σνακ (36%) και τα παιχνίδια (34%). Ένας στους τέσσερις γονείς που δωροδοκούσαν ισχυρίστηκε ότι οι προσπάθειές τους «πάντα» αποδίδουν.
Οι γονείς μοιράστηκαν και άλλα πιο περίεργα πράγματα που ζήτησαν τα παιδιά τους όταν ψωνίζουν: iPhone , ένα κουνάβι, παιχνίδια που προορίζονται για σκύλους…
«Οι αγορές με παιδιά φαίνεται να κοστίζουν περισσότερο στους γονείς, αλλά υπάρχουν πολύτιμα μαθήματα για τα χρήματα που μπορούν να ληφθούν μέσω της εμπειρίας», δήλωσε ο υπεύθυνος της έρευνας Louie Patterson στο studyfinds.org. «Η συμπερίληψη των παιδιών σας σε καθημερινές αποφάσεις για αγορές και συζητήσεις για μεγαλύτερες αγορές είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τους διδάξετε την αξία των χρημάτων».
Η έρευνα έδειξε επίσης ότι το 59% των γονέων ψωνίζουν στο διαδίκτυο μαζί με τα παιδιά τους.
Πολλοί γονείς βλέπουν τα ψώνια με τα παιδιά τους ως μια ευκαιρία για δέσιμο της οικογένειας.
Τρεις στους πέντε (62%) μετατρέπουν την κοινή εμπειρία αγορών σε μάθημα για τα παιδιά τους, δείχνοντάς τους την αξία ενός δολαρίου (62%), τη διαφορά μεταξύ των αναγκαίων και των περιττών αγορών (58%), την υπομονή (50% ) και πώς να αναζητούν προσφορές (50%). Οι ερωτηθέντες προτείνουν να ξεκινήσετε αυτά τα μαθήματα με παιδιά μόλις γίνουν εννέα ετών.
Γενικά, οι οικογενειακές συνήθειες αγορών εμφανίζονται τέσσερις φορές το μήνα, συνήθως τα Σάββατα (65%) ή τις Κυριακές (39%). Οι πιο πολυσύχναστοι μήνες για ψώνια με παιδιά τείνουν να είναι ακριβώς κατά τη διάρκεια των διακοπών και της επιστροφής στο σχολείο : Δεκέμβριος (45%), Νοέμβριος (32%) και Αύγουστος (24%).
Διαβάστε επίσης
Η χειρουργική αντιμετώπιση της παχυσαρκίας με γαστρικό μανίκι ή bypass – Απώλεια βάρους 65-75%
Θα μπορούν μοναχικοί άνδρες να αποκτήσουν παιδί; Τι σηματοδοτεί εκτελεστή δικαστική απόφαση