Healthstories.gr – υγεία, διατροφή, ομορφιά, φυσική κατάσταση, κορονοϊός, ειδήσεις, αρθραγραφία, συμβουλές, νέα,

Υβόνη Παπαστελάτου, η νέα γενική διευθύντρια της Sanofi – τι σηματοδοτεί η επιλογή της

Healthstories Υβόνη Παπαστελάτου Η νέα γενική διευθύντρια της Sanofi, τι σηματοδοτεί η επιλογή της2

Κάτι σε «άγνωστο Χ» φέρνει η νέα γενική διευθύντρια της Sanofi Ελλάδας και Κύπρου και της Μονάδας Ειδικής Φροντίδας για την Ελλάδα και την Κύπρο, Υβόνη Παπαστελάτου. Οι πληροφορίες για εκείνη δίνονται με το… σταγονόμετρο, τουλάχιστον προς το παρόν. Όπως φαίνεται, είναι ελάχιστοι όσοι γνωρίζουν προσωπικά τη γυναίκα, που αναλαμβάνει το τιμόνι της πολυεθνικής φαρμακευτικής εταιρείας στην Ελλάδα.

Η κα Παπαστελάτου μετράει μόλις τέσσερα χρόνια και τρεις μήνες στη Sanofi και, τουλάχιστον για την αγορά του φαρμάκου, η επιλογή της ήταν έκπληξη. Διαδέχεται τον Lionel Picard, ο οποίος αναλαμβάνει παγκόσμιο επιτελικό ρόλο στον τομέα των Σπάνιων Παθήσεων, έναν τομέα που η εταιρεία πιστεύει πολύ και θέλει να τον ενισχύσει. Άλλωστε ο κ. Picard έχει αποδείξει ότι είναι για τα δύσκολα, στα οποία αντεπεξέρχεται με επιτυχία.

Ποια είναι η Υβόνη Παπαστελάτου

Η νέα γενική διευθύντρια Ελλάδας και Κύπρου είναι μια φρέσκια επιλογή. Νέα, ευχάριστη γυναίκα, χαμογελαστή και ευγενική, καλείται να δικαιώσει την επιλογή της φαρμακευτικής σε μια περίοδο ιδιαίτερα απαιτητική για τον χώρο του φαρμάκου και γενικά για τη χώρα μας.

Η κυρία Υβόνη Παπαστελάτου

Όσοι την ξέρουν, λένε για εκείνη ότι είναι ιδιαίτερα δραστήρια, οπαδός της ομαδικής δουλειάς και των συνεργασιών, ικανή να κινητοποιήσει τους συνεργάτες της, για να επιτευχθεί η μέγιστη παραγωγικότητα. Είχε υποστηρίξει, μεταξύ άλλων, το ντοκιμαντέρ για το πολλαπλό μυέλωμα, καθώς και την ψηφιοποίηση των εργαλείων επικοινωνίας της εν λόγω φαρμακευτικής.

Ως τώρα η κα Παπαστελάτου είχε διττό ρόλο στην εταιρεία. Εργαζόταν ως Specialty Care Business Transformation Head, για την κεντρική και τη νότια Ευρώπη, καθώς και ως Oncology Franchise Head για την Ελλάδα, ήτοι εμπορική διευθύντρια στην Ογκολογία.

Πριν από τη Sanofi εργαζόταν στο τμήμα Marketing της φαρμακευτικής GSK. Συγκεκριμένα ο τίτλος της ήταν Commercial and Multi Channel Marketing (MCM) Excellence Manager.

Παλιότερα ασχολιόταν με την έρευνα αγοράς στο Consulting.

Επικοινωνήσαμε μαζί της, με αφορμή την ανάληψη των νέων της καθηκόντων.

«Πάντα σε ό,τι έκανα, υπήρχε μία κοινή συνιστώσα. Ο άνθρωπος. Ήταν και είναι για μένα στο επίκεντρο. Κι αυτό, αν θέλετε, ήταν που με τράβηξε και στον χώρο του φαρμάκου. Η αγάπη για τον άνθρωπο σαν μονάδα, σαν ομάδα, σαν συνεργασία, το να συνεισφέρω κι εγώ με τη σειρά μου, ώστε τα θαύματα της επιστήμης και η καινοτομία να φθάσουν στους ασθενείς».

Η νέα γενική διευθύντρια της Sanofi Ελλάδας και Κύπρου και της Μονάδας Ειδικής Φροντίδας για την Ελλάδα και την Κύπρο έχει στρατηγική σκέψη και αντιμετωπίζει τη νέα της θέση με υψηλό αίσθημα ευθύνης. Αναγνωρίζει ότι διάγει μια μεταβατική περίοδο και δηλώνει έτοιμη να αντεπεξέλθει στις προκλήσεις του νέου της ρόλου.

Ολική επαναφορά;

Την ίδια ώρα αυτό, που συζητά όλη η αγορά στην παρούσα φάση, είναι τι, ακριβώς, σηματοδοτεί η επιλογή της κας Παπαστελάτου για αυτήν τη θέση.

Είναι ενδεικτικό ότι χθες το βράδυ, στη λαμπερή εκδήλωση για τα φαρμακευτικά βραβεία Prix Galien, η κα Παπαστελάτου ήταν πόλος έλξης έντονου ενδιαφέροντος. Στελέχη άλλων φαρμακευτικών εταιριών, μέλη συλλόγων ασθενών και δημοσιογράφοι έσπευσαν να τη συγχαρούν και να μιλήσουν μαζί της, θέλοντας να δουν από κοντά τη νέα γενική διευθύντρια μιας από τις μεγαλύτερες φαρμακευτικές εταιρείες στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς.

Σχετικά, δε, με το τι μπορεί να σημαίνει η επιλογή της, το σίγουρο είναι ότι η εταιρεία κάνει ένα συνολικό… lifting το τελευταίο διάστημα. Και δείχνει να προχωρά σε επιλογές out of the box, δίνοντας ευκαιρίες σε νεότερα στελέχη από άλλους τομείς, να δουλέψουν αποτελεσματικά, για να αναδειχτούν στον εκάστοτε τομέα, που αναλαμβάνουν, προβάλλοντας τις δραστηριότητες της εταιρείας.

Ίσως η βασική ιδέα να είναι η προσέλκυση ανθρώπων από άλλους χώρους, με μια πιο «φρέσκια» ματιά, που θα προσδώσουν αέρα ανανέωσης στην εταιρεία, που, ειρήσθω εν παρόδω, είναι εκ των leaders στην αγορά του φαρμάκου παγκοσμίως, με πολλά νέα λανσαρίσματα να επίκεινται…

Κι άλλες αλλαγές

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία αυτήν την περίοδο αναζητεί και νέο διευθυντή επικοινωνίας, μιας και η κα Ευγενία Λιονή ανέλαβε πρόσφατα καινούρια καθήκοντα. Πιο συγκεκριμένα, έπειτα από δύο χρόνια στο τμήμα Επικοινωνίας της Sanofi Ελλάδας, η κα Λιονή εργάζεται πλέον στην Παγκόσμια Επιχειρησιακή Μονάδα Καταναλωτικών Προϊόντων, κατέχοντας τη θέση του Global Transformation & Engagement Lead – Science Hub.

Την ίδια ώρα ο απερχόμενος γενικός διευθυντής Lionel Picard, θα μοιράζει τον χρόνο του μεταξύ Αθήνας και Παρισιού, τουλάχιστον ως τα μέσα Ιουνίου, οπότε ολοκληρώνεται η τρέχουσα σχολική χρονιά για τα δύο παιδιά του. Στη συνέχεια η οικογένεια θα εγκατασταθεί στο Παρίσι.

Κατά γενική ομολογία ο κ. Picard «το πάλεψε» πολύ εδώ στην Ελλάδα. Δούλεψε συστηματικά, πολύ και σκληρά, σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία, γεμάτη μέτρα που επιβαρύνουν τις πολυεθνικές στον χώρο του φαρμάκου, αποτελώντας παράγοντα αστάθειας και ενίοτε και αβεβαιότητας.

Όπως δήλωσε σχετικά με την «αλλαγή σκυτάλης»: «Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να ανήκω σε έναν Οργανισμό, που προσφέρει στους ανθρώπους του τη δυνατότητα να ανακαλύψουν νέους ορίζοντες και ευκαιρίες. Ολοκληρώνοντας έναν κύκλο τριών ετών στην Ελλάδα, θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά την ελληνική ομάδα για τη συνεργασία, τον δυναμισμό και την αφοσίωσή της και να ευχηθώ στην Υβόνη Παπαστελάτου κάθε επιτυχία στα νέα της καθήκοντα».

Από την πλευρά της η Υβόνη Παπαστελάτου δήλωσε: «Διαδεχόμενη τον Lionel Picard, θέλω να τον ευχαριστήσω θερμά για την πολύτιμη προσφορά του στην αναπτυξιακή στρατηγική της Sanofi. Σε συνεργασία με μία εξαιρετική ομάδα ανθρώπων, είμαι έτοιμη να συμβάλω ουσιαστικά στην επίτευξη του κοινού μας σκοπού, ενισχύοντας το αποτύπωμα της εταιρίας στην Ελλάδα και στην Κύπρο».

Πηγή: mononews.gr

Διαβάστε επίσης

Οι διοικητικές “καραμπόλες”, ο παραιτημένος Κώστας και ο πιεσμένος Άρης 

Επιβεβαίωση του HS για το εμβόλιο για τον HPV: Δωρεάν μέχρι και το τέλος του 2024

Exit mobile version