Healthstories.gr – υγεία, διατροφή, ομορφιά, φυσική κατάσταση, κορονοϊός, ειδήσεις, αρθραγραφία, συμβουλές, νέα,

Το δημογραφικό και η υπογονιμότητα – 1 στα 20 παιδιά γεννιέται με υποβοηθούμενη αναπαραγωγή

dimografiko

Το δημογραφικό, η υπογεννητικότητα και η υπογονιμότητα είναι ζητήματα αλληλένδετα και η αντιμετώπισή τους μπορεί να συνδέεται με στόχο την αύξηση των γεννήσεων.

Το μη κερδοσκοπικό Σωματείο Be-Live, που βοηθά ζευγάρια σε απομακρυσμένες περιοχές να μεγαλώσουν την οικογένειά τους, συμμετείχε στο 9ο Οικονομικό Forum Δελφών (Delphi Economic Forum), το ετήσιο forum που πραγματοποιείται στους Δελφούς υπό την Αιγίδα της Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας.

Κατά τη διάρκεια της τρίτης μέρας του Φόρουμ, πραγματοποιήθηκε συζήτηση με θέμα: «Το δημογραφικό δίλημμα της Ελλάδας: Προκλήσεις, Λύσεις και το Μέλλον». Η υπουργός κοινωνικής συνοχής και οικογένειας κ. Σοφία Ζαχαράκη, περιέγραψε το πρόγραμμα της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση του δημογραφικού και μίλησε για την υποβοηθούμενη αναπαραγωγή.

Το δημογραφικό και η υπογονιμότητα

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Βασίλης Κελλάρης, μαιευτήρας-γυναικολόγος αναπαραγωγής, Αντιπρόεδρος του νοσοκομείου ΜΗΤΕΡΑ και της μονάδας ΥΓΕΙΑ IVF ΕΜΒΡΥΟΓΕΝΕΣΙΣ και συνιδρυτής του μη κερδοσκοπικού Σωματείου για την αντιμετώπισης της υπογονιμότας και της υπογεννητικότητας Be-Live, μίλησε για την αυξητική τάση για ζητούμενες υπηρεσίες υποβοηθούμενης αναπαραγωγής τα τελευταία χρόνια τόσο στην Ελλάδα όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Όμως, όπως αποκάλυψε, “δυστυχώς μόνο το 30% των ανθρώπων που αντιμετωπίζουν δυσκολίες απευθύνονται σε ειδικούς και αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στην ελλιπή ενημέρωση σχετικά με την εξωσωματική γονιμοποίηση”.

«Βρισκόμαστε σε παγίδα γονιμότητας. Ο δείκτης είναι έτοιμος να πέσει κάτω από το 1,5 παιδί ανά γυναίκα», πρόσθεσε. Εξηγώντας τη σημασία της υποβοηθούμενης παραγωγής συμπλήρωσε ότι «στην Ελλάδα 1 στα 20 παιδιά που γεννιούνται είναι από εξωσωματική γονιμοποίηση. Η Be-Live έχει στόχο να βοηθήσει τα υπογόνιμα ζευγάρια που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες σε όλη τη χώρα να κάνουν παιδί, με όραμα ένα μέλλον με λιγότερα προβλήματα υπογεννητικότητας. Ολοκληρώνοντας, ανέφερε ότι η Be-Live εστιάζει στην άρτια ενημέρωση οργανώνοντας δράσεις σε κάθε γωνιά της χώρας με προτεραιότητα στις ακριτικές περιοχές όπου η πρόσβαση στα μέσα και στην πληροφόρηση είναι ελλιπής.

Στο πάνελ συμμετείχε και ο κ. Mιχάλης Βλασταράκης, επικεφαλής του τομέα marketing της Eurobank, η οποία υποστηρίζει έμπρακτα τη δράση της Be-Live ως μέγας χορηγός, στο πλαίσιο της Πρωτοβουλίας Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Τράπεζας Eurobank για το δημογραφικό «ΜΠΡΟΣΤΑ για την οικογένεια».

Διαβάστε επίσης

Ο πρόεδρος της Αντικαρκινικής για το «Γεννηματάς»: Τηλεμεταφέρθηκα σε νοσοκομείο της Γάζας, φύγαμε χωρίς ράμματα σε ανοικτό τραύμα

Πώς μιλάνε οι γιατροί των νοσοκομείων για τον ξαφνικό και βίαιο θάνατο στους συγγενείς;

Exit mobile version