Healthstories.gr – υγεία, διατροφή, ομορφιά, φυσική κατάσταση, κορονοϊός, ειδήσεις, αρθραγραφία, συμβουλές, νέα,

Ένα κόσμημα για τα παιδιά με Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου 1

Ένα κόσμημα για τα παιδιά με Σακχαρώδη Διαβήτη, δημιούργησε η Πανελλήνια Ένωση Αγώνα Κατά του Νεανικού Διαβήτη (Π.Ε.Α.Ν.Δ.) στο πλαίσιο της εκστρατείας ευαισθητοποίησης για τον διαβήτη τύπου 1.

Η καμπάνια της Π.Ε.Α.Ν.Δ. «Η δύναμη του κύκλου μας» απευθύνεται τόσο στο ευρύ κοινό όσο και στα άτομα (παιδιά και νέους) με Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου 1.

Επιχειρεί να ενημερώσει και να ξεκαθαρίσει το τοπίο από στερεότυπα και προκαταλήψεις για τον ΣΔτ1 κάνοντας κατανοητό σε όλους ότι ο διαβήτης είναι μια διαχειρίσιμη χρόνια πάθηση και δεν πρέπει να αισθάνεται κανείς άβολα μιλώντας γι’ αυτόν.

Η άγνοια και η έλλειψη ενημέρωσης του ευρύ κοινού, αλλά και των συμμαθητών των παιδιών κάνουν τα άτομα με διαβήτη να αισθάνονται «διαφορετικά» και κάποιες φορές «ένοχα» για την πάθησή τους.

Προχωρώντας ένα βήμα, η ΠΕΑΝΔ στο πλαίσιο της καμπάνιας «Η δύναμη του κύκλου μας» δημιουργεί το πρώτο συλλεκτικό κόσμημα, μια καραμέλα!

Εμπνευσμένη από την δύναμη των παιδιών με ΣΔτ1 σε χρώμα μπλε, από τον μπλε κύκλο που αποτελεί το παγκόσμιο σύμβολο του Διαβήτη.

To κόσμημα για τα παιδιά με Σακχαρώδη Διαβήτη

Το συλλεκτικό κόσμημα διατίθεται σε μενταγιόν με αλυσίδα από επιχρυσωμένο ατσάλι 24Κ αλλά και σε βραχιόλι με οικολογικό δέρμα δίνοντας την ευκαιρία να φορεθεί από άνδρες, γυναίκες και παιδιά όλων των ηλικιών! Το χρώμα της καραμέλας είναι από υλικό σμάλτου.

Το κόσμημα θα λανσαριστεί στις 22 Νοεμβρίου 2022, και θα διατίθεται Πανελλαδικά από την αλυσίδα καταστημάτων και το e-shop της Galerie De Beaute, στη συμβολική τιμή των 12€.

Τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν από τις πωλήσεις του κοσμήματος θα διατεθούν για τη δημιουργία Πολυχώρου της Π.Ε.Α.Ν.Δ. που θα αποτελεί το πρώτο σημείο αναφοράς για τις οικογένειες των παιδιών με Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου 1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πρέσβειρα της καμπάνιας του κοσμήματος είναι η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια Ελένη Τσολάκη που με την αφιλοκερδή συμμετοχή της, ενισχύει το μήνυμα της καμπάνιας.

Η Π.Ε.Α.Ν.Δ. στοχεύει να κάνει viral την καμπάνια του κοσμήματος, προτρέποντας το κοινό που θα το αγοράσει, να φωτογραφηθεί με αυτό και να ανεβάσει τη φωτογραφία του στα social media, προσθέτοντας τα hashtag #ΗΔυναμηΤουΚυκλουΜας και κάνοντας tag την @peand_, συνεισφέροντας έτσι ακόμα περισσότερο στη διάδοση του μηνύματος.

Διαβάστε επίσης

Ο βασικός κανόνας για την προπόνηση, αν έχετε κρυολόγημα

Εννέα τροφές για να καταπολεμήσετε το κρυολόγημα και τη γρίπη

Exit mobile version