Healthstories.gr – υγεία, διατροφή, ομορφιά, φυσική κατάσταση, κορονοϊός, ειδήσεις, αρθραγραφία, συμβουλές, νέα,

Focus Bari: 7 στους 10 Έλληνες θα υποστήριζαν μία επιχείρηση συνεργάζεται με «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

chamogelo-focus-bari

Επτά στους 10 Έλληνες δηλώνουν ότι θα υποστήριζαν μία επιχείρηση αν αυτή συνεργαζόταν με «Το Χαμόγελο του Παιδιού», όπως δείχνει έρευνα που διενήργησε αφιλοκερδώς η Focus Bari.

Η έρευνα έγινε με αφορμή τη συμπλήρωση 29 χρόνων δράσης του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», από την ημέρα που ο 10χρονος Ανδρέας Γιαννόπουλος κατέγραψε στο ημερολόγιο του την επιθυμία να ενωθούμε ΟΛΟΙ για να εξασφαλίσουμε το Χαμόγελο σε κάθε παιδικό πρόσωπο, ιδρύοντας έναν Σύλλογο.

Στην έρευνα εξετάστηκαν οι αντιλήψεις και οι προσδοκίες της Ελληνικής κοινωνίας σχετικά με την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) αλλά και ο ρόλο που διαδραματίζουν οι επιχειρήσεις στην υποστήριξη των παιδιών, και παρουσιάστηκε από την κα. Ξένια Κούρτογλου, MSc, Ιδρύτρια Focus Bari, Σύμβουλος Προσωπικής & Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, Resilience Expert, κατά τη διάρκεια της Επετειακής Εκδήλωσης του Οργανισμού, που παρουσία διαχρονικών υποστηρικτών εταιρειών.

Η Έρευνα υλοποιήθηκε πανελλαδικά σε δείγμα 1.000 ατόμων, αντιπροσωπευτικά του καλυπτόμενου πληθυσμού ως προς φύλο, ηλικιακή ομάδα και περιοχή κατοικίας, ενώ τα ευρήματα που κατέδειξαν τη νευραλγική σημασία των εταιρικών χορηγιών σε τομείς όπως η Υγεία, η Προστασία από Κακοποίηση και η Στήριξη οικογενειών σε κρίση. Οι Έλληνες πολίτες φαίνεται επίσης πως αναγνωρίζουν την αξία της συνεργασίας με Οργανισμούς, όπως «Το Χαμόγελο του Παιδιού», η οποία ενισχύει την εικόνα των εταιρειών και συμβάλλει έμπρακτα στην κοινωνική συνοχή.

Αναλυτικότερα αναφορικά με «Το Χαμόγελο του Παιδιού» η έρευνα της Focus Bari έδειξε πως:

Επιπλέον σημαντικά στοιχεία της Έρευνας:

Πώς βλέπουν οι χορηγοί «Το Χαμόγελο του Παιδιού»;

Η έρευνα κατέδειξε επίσης πως βασικά κριτήρια επιλογής φορέα για παροχή χορηγιών για τις Εταιρείες είναι:

Σημαντικό να αναφερθεί πως στα 29 χρόνια, «Το Χαμόγελο του Παιδιού» αφουγκράζεται τις ανάγκες της Ελληνικής Κοινωνίας, παραμένοντας πιστό στο όραμα ενός 10χρονου παιδιού και έχοντας:

Διαβάστε επίσης

Πώς να ελέγξετε την επιθυμία των παιδιών για ζάχαρη

Έκζεμα και κρύο: Πώς να προφυλαχθείτε

Exit mobile version