Healthstories.gr – υγεία, διατροφή, ομορφιά, φυσική κατάσταση, κορονοϊός, ειδήσεις, αρθραγραφία, συμβουλές, νέα,

Απάντηση ΕΟΠΥΥ στην κριτική για την υπηρεσία διανομής φαρμάκων «Κατ’ Οίκον»

EOPYY farmaka ipsilou kostous tis argies

Άμεση ήταν η απάντηση της διοίκησης του ΕΟΠΥΥ, στην επιστολή του Συλλόγου Εργαζομένων ΕΟΠΥΥ, για τη φερόμενη “κατάρρευση” της υπηρεσίας αποστολής φαρμάκων υψηλού κόστους «Κατ’ Οίκον», λίγες μόλις εβδομάδες μετά την έναρξή της.

Όπως επισημαίνεται, στην επιστολή του Συλλόγου δεν παρατίθεται κανένα τεκμηριωμένο στοιχείο που να αποδεικνύει δυσλειτουργία της νέας υπηρεσίας, την ώρα που ο ίδιος ο Γενικός Γραμματέας του Συλλόγου είχε συμμετάσχει ενεργά στον σχεδιασμό της.

«Ξεχασμένες» 7.600 συνταγές στο φαρμακείο Ρέντη

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Οργανισμού, η μετάβαση στο νέο σύστημα αποκάλυψε ένα τεράστιο όγκο ανεκτέλεστων και ληγμένων συνταγών: 7.600 αιτήματα φαρμάκων που εκκρεμούσαν στο Φαρμακείο Ρέντη, μερικά από τα οποία είχαν παραμείνει αδρανή για πάνω από δύο μήνες.

Η πλειοψηφία των συνταγών είχε λήξει, καθιστώντας αναγκαία την επανέγκριση και εκ νέου υποβολή τους. Για την αποκατάσταση της κατάστασης εργάστηκαν δεκάδες υπάλληλοι όλων των βαθμίδων, ακόμα και Σαββατοκύριακα, σε συνεργασία με αναδόχους πληροφορικής.

Πλήρης ιχνηλασιμότητα, ηλεκτρονική διαδικασία και χιλιάδες παραδόσεις
Στην επιστολή-απάντηση σημειώνεται ότι το νέο σύστημα αποστολής φαρμάκων χαρακτηρίζεται από ψηφιοποίηση, διαφάνεια και ιχνηλασιμότητα, γεγονός που καθιστά κάθε ενέργεια μετρήσιμη και ανιχνεύσιμη.

Σύμφωνα με τα επίσημα δεδομένα:

Ο Οργανισμός ασκεί δριμεία κριτική στην ηγεσία του Συλλόγου, καταλογίζοντας παραπληροφόρηση, σκόπιμη απόκρυψη των πραγματικών προβλημάτων του παλαιού συστήματος και “αντιεπαγγελματική” στάση.

«Επιλέγετε να υπερασπιστείτε ένα παρωχημένο σύστημα όπου οι ασθενείς περίμεναν από δύο εβδομάδες έως και ένα μήνα για να παραλάβουν τα φάρμακά τους», σημειώνεται, με σαφή αιχμή ότι ο Σύλλογος βάζει συντεχνιακά συμφέροντα πάνω από το δημόσιο όφελος.

Επιπλέον, η Διοίκηση  του ΕΟΠΥΥ υπενθυμίζει ότι:

Η Διοίκηση ξεκαθαρίζει πως δεν υπάρχει καμία πρόθεση επιστροφής στο “παλαιό καθεστώς”, αντιθέτως επιταχύνονται όλες οι αναγκαίες παρεμβάσεις για την ομαλοποίηση του νέου συστήματος. Παράλληλα, υπογραμμίζεται πως εξετάζονται και πειθαρχικές ευθύνες για την παραμέληση χιλιάδων αιτημάτων στο παρελθόν.

Photo Shutterstock

Διαβάστε επίσης 

ΕΟΠΥΥ: Προσοχή σε κλήσεις-παγίδα για παράδοση φαρμάκων

ΕΟΠΥΥ: Προσπάθεια εξαπάτησης ασθενών μέσω email – Τι πρέπει να κάνουν για να προστατευτούν

Exit mobile version