Healthstories.gr – υγεία, διατροφή, ομορφιά, φυσική κατάσταση, κορονοϊός, ειδήσεις, αρθραγραφία, συμβουλές, νέα,

Οι 10 καλύτερες και οι 10 χειρότερες αεροπορικές εταιρείες, σύμφωνα με την AirHelp

Τις καλύτερες και τις χειρότερες αεροπορικές εταιρείες, ανέδειξε το AirHelp Score 2023, η πιο πρόσφατη ετήσια κατάταξη των αεροπορικών εταιρειών, με βάση την έγκαιρη άφιξη, τη γνώμη των πελατών και τη δίκαιη μεταχείριση και διαχείριση προβλημάτων.

Η AirHelp αξιολόγησε τις αεροπορικές εταιρείες με βάση τη συνέπειά τους, τις αξιολογήσεις των επιβατών και των πελατών τους καθώς και την διαχείριση των αιτημάτων αποζημίωσης. Αξιολογήθηκαν συνολικά 83 αεροπορικές από την εταιρεία δικαιωμάτων των επιβατών AirHelp.

«Πιστεύουμε ότι μια αεροπορική θα πρέπει να αξιολογείται όχι μόνο με τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται τους επιβάτες όταν τα πράγματα πάνε καλά, αλλά και με τον σεβασμό που δείχνουν στους πελάτες όταν τα πράγματα πάνε στραβά», αναφέρεται στην έρευνα.

Σύμφωνα με τη φετινή λίστα, οι 10 αεροπορικές εταιρείες που είχαν την υψηλότερη βαθμολογία, βάσει των τριών κριτήρίων που έλαβε υπόψη της η AirHelp από την αρχή του έτους μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου είναι οι εξής:

1. Qatar Airways: 8,38/10

2. Eurowings: 8,27/10

3. LOT Polish Airlines: 8,11/10

4. Etihad Airways και All Nippon Airways: 8,09/10

6. Austrian Airlines: 8,07/10

7. American Airlines: 7,97/10

8. China Airlines: 7,92/10

9. Wideroe: 7,89/10

10. United Airlines: 7,88/10

Οι 10 αεροπορικές εταιρείες με την χαμηλότερη βαθμολογία το 2023:

1. Tunisair: 4,12/10

2. British Airways: 5,03/10

3. Frontier Airlines και Pegasus Airlines: 5,18/10

5. Czech Airlines: 5,20/10

6. Air Canada: 5,68/10

7. Spirit: 5,69/10

8. TAROM και Azores Airlines: 5,71/10

10. Air Austral: 5,77/10

Σημειώνεται πως η Qatar Airways βρίσκεται στην 1η θέση σε όλες τις αξιολογήσεις της AirHelp από το 2015, με εξαίρεση το 2016 όπου είχε πέσει στη δεύτερη θέση, μετά την Singapore Airlines. Επίσης, το 2022 μοιράστηκε την πρώτη θέση με την Etihad Airways.

Αποζημιώσεις επιβατών

Σε ό,τι αφορά μόνο τη διαχείριση των αποζημιώσεων των επιβατών (εάν απορρίπτουν εσφαλμένως ή αγνοούν τις αιτήσεις, καθώς και τον χρόνο της απόφασης και της καταβολής της αποζημίωσης) οι καλύτερες αεροπορικές είναι οι εξής:

China Airlines και Brussels Airlines: 8,2
United Airlines, SAS Scandinavian Airlines και airBaltic: 8,1

Αντιθέτως, τις χειρότερες αξιολογήσεις είχαν:

British Airways: 1
Gulf Air: 1,4
Czech Airlines, Aircalin και Vietnam Airlines: 1,7 (ισοπαλία)

Για την British Airways που βρέθηκε στην τελευταία θέση της λίστας, ο Tomasz Pawliszyn, διευθύνων σύμβουλος της AirHelp, εκτίμησε ότι δεδομένου του μεγέθους και της δημοφιλίας της, είναι πιθανό ότι καλείται να διαχειριστεί τεράστιο όγκο αιτήσεων αποζημίωσης. Πρόσθεσε δε, ότι η βαθμολογία αποδίδεται εν μέρει στην υποστελέχωση.

Από την πλευρά της, η αεροπορική εταιρεία δήλωσε ότι προσπαθεί να βελτιώσει τον χρόνο ανταπόκρισης και ότι έχει προσλάβει επιπλέον 1.500 νέους εργαζομένους, καθώς και ότι εφαρμόζει νέα μέθοδο με βάση νέα τεχνολογία για την επίσπευση της επίλυσης των εκκρεμών υποθέσεων.

Διαβάστε επίσης

Τα απρόσμενα οφέλη που έχει ο χυμός παντζαριού σε ασθενείς με ΧΑΠ και αθλητές

Παράταση συμβάσεων επικουρικών γιατρών και νοσηλευτών – Παραμένουν οι γιατροί που συνταξιοδοτούνται και τα πληρώματα του ΕΚΑΒ από Ε.Δ.

Exit mobile version