Healthstories.gr – υγεία, διατροφή, ομορφιά, φυσική κατάσταση, κορονοϊός, ειδήσεις, αρθραγραφία, συμβουλές, νέα,

Πόλος έλξης για τον τουρισμό υγείας και ευεξίας η Αθήνα

Η Αθήνα έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που μπορούν να την κάνουν έναν ασφαλή και ανταγωνιστικό προορισμό για τους πολίτες του κόσμου, που επιθυμούν να συνδυάσουν τις διακοπές τους σε μία ευρωπαϊκή πόλη, απολαμβάνοντας, παράλληλα, θεραπείες ιατρικής και ευεξίας.

Αυτό είναι ένα από τα συμπεράσματα του workshop «Τουρισμός Υγείας και Ευεξίας: Προοπτικές ανάπτυξης για την Αθήνα», που διοργάνωσαν πρόσφατα η Asklepieia Health Cluster και το Γραφείο Συνεδρίων και Επισκεπτών του δήμου Αθηναίων.

«Η Αθήνα είναι ένας ασφαλής, βιώσιμος και προσβάσιμος προορισμός», σημείωσε στον χαιρετισμό της η πρόεδρος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), Μελίνα Δασκαλάκη, η οποία χαρακτήρισε την μετά κορονοϊό εποχή, ως ευκαιρία για την ανάπτυξη του τουρισμού υγείας στην ελληνική πρωτεύουσα.

Η Αθήνα έχει όλα όσα θέλει ένας τουρίστας

«Η Αθήνα έχει όλα τα χαρακτηριστικά που θα ήθελε να συναντήσει κάθε τουρίστας και μπορεί να αυξήσει την κατά κεφαλήν τουριστική δαπάνη. Είναι τέτοια η θέση της Αθήνας, το κλίμα, το σύνολο των υπηρεσιών που προσφέρει στον επισκέπτη και φυσικά έχουμε εξαιρετικούς επαγγελματίες υγείας και ευεξίας», είπε.

Ο Managing Director της Asklepieia Health Cluster, Γιώργος Κακουλίδης, συνέστησε το Cluster Υγείας και υπογράμμισε ότι η Ελλάδα έχει τα εχέγγυα να γίνει Νο1 προορισμός Υγείας και Ευεξίας, με την προτεραιότητα να δίνεται στην Αθήνα. Επιστήμονες και επαγγελματίες του τουριστικού – ξενοδοχειακού κλάδου, μίλησαν για τις ευκαιρίες που μπορούν να γεννηθούν, αν αδράξουμε τα μοναδικά χαρακτηριστικά της χώρας μας.

Πόλος έλξης για οδοντιατρικές και αισθητικές επεμβάσεις

Ο Σπυρίδων Σιλβέστρος, DDS,PHD Tufts University Boston Assistant Professor Athens University School of Dentistry, Perioiasis, εξήγησε τους λόγους για τους οποίους η Ελλάδα μπορεί να γίνει πόλος για οδοντιατρικές θεραπείες και επεμβάσεις στην Ελλάδα. «Στην Ελλάδα έχουμε πολλή υψηλή ποιότητα και υποχρεωτική πιστοποίηση υπηρεσιών, εξειδικευμένους οδοντιάτρους και συγκριτικά χαμηλότερο κόστος σε σχέση με το τιμολόγιο άλλων χωρών. Έχουμε ήδη συνεργασία με ξενοδοχεία για επείγοντα οδοντιατρικά περιστατικά».

Για υψηλού επιπέδου υπηρεσίες θεραπευτικής και κοσμητικής δερματολογίας έκανε λόγο και ο Χριστόφορος Τζερμιάς, Dermatologist, Fellow ASLMS, Founding member ESLD, IQ SKIN CLINICS Scientific Director. «Έχουμε άρτια εξοπλισμένες μονάδες ημερήσιας νοσηλείας. Υπάρχει αυξημένη ζήτηση στην κοσμητική και επανορθωτική πλαστική χειρουργική. Το θεσμικό πλαίσιο θα μπορούσε να επιτρέψει την παροχή υπηρεσιών κοσμητικής σε ξενοδοχεία, να πλαισιώσουμε τα σπα με πιστοποιημένους ιατρούς».

Ο Ζήσης Μπουκουβάλας, M.D., Ph.d, Plastic Surgeon, ISAPS Member, CEO of Anagenesis Medical Group, αναφέρθηκε στην πλαστική χειρουργική και τη δυνατότητα που δίνουν οι νέες τεχνολογίες, έτσι ώστε να μπορούν να τουρίστες-ασθενείς να συνδυάσουν τις διακοπές τους με κάποια αισθητική ή επανορθωτική επέμβαση. «Οι τεχνικές έχουν βοηθήσει ώστε να έχουμε μείωση του χρόνου αποθεραπείας. Η Ελλάδα είναι 2η κόσμο σε πλαστικούς ιατρούς ανά 100.000 κατοίκους. Έχουμε τη δυνατότητα να καλύψουμε γεωγραφικά όλη τη γκάμα των πλαστικών επεμβάσεων. Μπορούν οι τουρίστες – ασθενείς να μεταφέρονται από τα ξενοδοχεία στις κλινικές, να αναπτύξουμε αυτή τη συνέργεια».

Πιστοποίηση υπηρεσιών

Στρατηγική και όχι οικονομική απόφαση χαρακτήρισε ο Μελέτης Τζαφέρης, International Business Development Manager, Swiss Approval, την απόφαση ενός ξενοδοχείου να προχωρήσει σε πιστοποίηση των υπηρεσιών που παρέχει.

Όπως σημείωσε, «σημαντικό βήμα είναι να κάνουμε τον επισκέπτη να αισθάνεται ασφάλεια στο ξενοδοχείο που επισκέπτεται. Θα πρέπει να έχουμε έλεγχο τρωτότητας του κτηρίου, μιας και η Ελλάδα είναι μία σεισμογενής χώρα, να υπάρχει σχέδιο διαχείρισης επισκεπτών και αντιμετώπισης περιστατικών επείγουσας ιατρικής φροντίδας, αλλά και να ελέγχουμε το ποιος μπαίνει στο ξενοδοχείο μας, για να προστατεύσουμε τους πελάτες μας από ενδεχόμενο τρομοκρατίας».

Όλοι επιθυμούν τον τουρισμό ευεξίας

Στις δύο κατηγορίες τουριστών ευεξίας αναφέρθηκε στη δική του τοποθέτηση ο Σταύρος Μαυρίδης, General Manager Soul Tailors – Eurotel Group, Judge for Leading Industry Awards. «Στον τουρισμό ευεξίας συναντάται ο πρωτεύων και ο δευτερεύων τουρίστας. Δηλαδή εκείνος που έχει έρθει σε μία μονάδα, σε μία χώρα για να κάνει κάποια θεραπεία ευεξίας, αλλά και ο τουρίστας που θα δει ή θα μάθει για κάποια πρακτική ευεξίας και θα θελήσει να την κάνει. Σύμφωνα με έγκυρες μελέτες, μια επένδυση στην Ευεξία, δημιουργεί 43% περισσότερο τζίρο ανά διαθέσιμο δωμάτιο και 20% υψηλότερη μέση ημερήσια τιμή».

Τη μοναδικότητα της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού ευεξίας επεσήμανε στη δική της παρέμβαση η Νίκη Φωτίου, Marketing & PR Director Divani Collection Hotels, μιλώντας για τη ζήτηση των υπηρεσιών θαλασσοθεραπείας που παρέχει το Divani Apollo.

Στην εξατομικευμένη φροντίδα που παρέχει το ξενοδοχείο Grand Hyatt Spa, που βασίζεται στο τρίπτυχο «πνεύμα, σώμα, προσωπικότητα», αναφέρθηκε η Σοφία Βαϊμάκη, Director of Sales & Marketing, Grand Hyatt Athens.

Ποια είναι, όμως, τα επόμενα βήματα για τον τουρισμό υγείας και ευεξίας στη χώρα μας.

«Πρόκειται για τρία βασικά ζητήματα που έχουν προτεραιότητα. Πρώτον, η διασύνδεση των παρεχόμενων υπηρεσιών, των πακέτων υγείας και ευεξίας με την επιστημονική κοινότητα. Δεύτερον, η πιστοποίηση των υπηρεσιών, αποτελεί κλειδί για τις αγορές του εξωτερικού, διότι αυτό παρέχει την ασφάλεια που επιζητά ο επισκέπτης. Και τρίτον, η εκπαίδευση».

Exit mobile version