Healthstories.gr – υγεία, διατροφή, ομορφιά, φυσική κατάσταση, κορονοϊός, ειδήσεις, αρθραγραφία, συμβουλές, νέα,

Η Αθήνα «ταξίδεψε» στην Times Square του Μανχάτταν και στο Μετρό του Λονδίνου

η Αθήνα «ταξίδεψε» στην Times Square του Μανχάτταν και στο Μετρό του Λονδίνου

Από το Κουκάκι και το Θησείο μέχρι τον Εθνικό Κήπο και τη Βαρβάκειο, η Αθήνα «ταξίδεψε» στην Times Square του Μανχάτταν και στο Μετρό του Λονδίνου.

Χιλιάδες κόσμου είδαν τη νέα τουριστική καμπάνια της Αθήνας «You belong in Athens» – Για περίπου 2 μήνες προβλήθηκε στα πιο κεντρικά σημεία της Νέας Υόρκης και της Βρετανίας

Κ. Μπακογιάννης: «Επενδύουμε στην προσέλκυση ποιοτικού τουρισμού – Η Αθήνα καθιερώνεται σταδιακά ως ιδανικός προορισμός όλο τον χρόνο».

Η Αθήνα στις πιο όμορφες στιγμές της

Οι λαμπερές γιγαντοοθόνες της Times Square, στο πιο κεντρικό σημείο της Νέας Υόρκης, έδειχναν την Αθήνα στις πιο όμορφες στιγμές της! Στο Μετρό του Λονδίνου, οι επιβάτες έστρεφαν το βλέμμα τους στις εντυπωσιακές εικόνες από το κέντρο και τις γειτονιές της. Για περίπου δύο μήνες, η ψηφιακή καμπάνια «You Belong in Athens» – «Ανήκεις στην Αθήνα» έφερε την πόλη μας ακόμη πιο κοντά στην Αμερική και την Ευρώπη. Μέσα από ένα βίντεο διάρκειας 30 δευτερολέπτων, αναδείχθηκε η ζωντάνια, η μοναδικότητα και η αυθεντικότητα της ελληνικής πρωτεύουσας, προσκαλώντας εκατομμύρια ανθρώπους από όλο τον κόσμο να την επισκεφθούν οποιαδήποτε εποχή του χρόνου.

Η καμπάνια από τον Δήμο Αθηναίων

Η δυναμική τουριστική καμπάνια που υλοποιήθηκε από τον Δήμο Αθηναίων, μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής (ΕΑΤΑ), παρουσιάζει την Αθήνα, ως μία σύγχρονη και ζωντανή πόλη που προσκαλεί τους επισκέπτες της να ανακαλύψουν το κέντρο και τις γειτονιές της, να χαρούν τον ήλιο, την ιστορία, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία της, αλλά και τη θάλασσα, μόλις λίγα χιλιόμετρα μακριά απο το κέντρο.

Οι υπέροχες εικόνες της καμπάνιας προβλήθηκαν επί περίπου δύο μήνες -έως το τέλος Νοεμβρίου- στην “καρδιά” της Νέας Υόρκης όλο το 24ωρο (ανά 5-10’) και στο Μετρό του Λονδίνου, σε πέντε πολυσύχναστους σταθμούς (Bank, Farringdon, Whitechapel, Bond St & Tottenham Court Road) για τουλάχιστον 10 ώρες την ημέρα.

«Η φήμη της αυθεντικής Αθήνας ταξίδεψε σε δύο από τις σημαντικότερες μητροπόλεις του κόσμου, μέσω της μεγάλης καμπάνιας που ετοιμάσαμε, με στόχο την προώθηση της πόλης στο εξωτερικό και κυρίως την προσέλκυση ποιοτικού τουρισμού. Ως δήμος, επενδύουμε σε μια πόλη με σύγχρονες υποδομές και υπηρεσίες, που θα αποτελεί ιδανικό προορισμό για τους ταξιδιώτες, όλους τους μήνες του χρόνου. Με την πολύτιμη συνεργασία και των stakeholders του τουρισμού, η Αθήνα συνεχίζει την ανοδική πορεία της, αποτελώντας πλέον σημείο αναφοράς στις μεγαλύτερες διεθνείς τουριστικές αγορές», τόνισε σε δήλωσή του, ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.

Προβολή της καμπάνιας σε αγορές – στόχους

Παράλληλα, η καμπάνια “έτρεξε” στα ψηφιακά Μέσα και άλλων σημαντικών αγορών σε όλο τον κόσμο. Μέσω YouTube, το βίντεο προβλήθηκε στις ΗΠΑ, το Μεξικό και τη Βραζιλία, ενώ προωθήθηκε και σε επιλεγμένα κοινά στη Γαλλία (Le Figaro), στην Πολωνία, στον Καναδά, αλλά και στη χώρα μας.

Η καμπάνια αποτέλεσε την κορύφωση μιας επιτυχημένης χρονιάς για τον τουρισμό της Αθήνας. Μέσω της ΕΑΤΑ, ο Δήμος Αθηναίων υλοποιεί μια μακροπρόθεσμη στρατηγική για την ανάπτυξη του τουρισμού της πόλης, προωθώντας την πόλη ως ιδανικό προορισμό, δώδεκα μήνες τον χρόνο.

Στους σημαντικότερους «σταθμούς» της φετινής χρονιάς για τον τουρισμό της Αθήνας ήταν τα τρία βραβεία που απέσπασε η ελληνική πρωτεύουσα στα World Travel Awards -ως κορυφαίου Διεθνούς Πολιτιστικού Προορισμού, ως κορυφαίου Πολιτιστικού Προορισμού της Ευρώπης και ως Καλύτερου Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών της Ευρώπης- ενώ ταυτόχρονα κατάφερε να σκαρφαλώσει στην 6η θέση στην Ευρώπη και στην 8η στον κόσμο στην προσέλκυση συνεδρίων. Στην Αθήνα φιλοξενήθηκαν περισσότερα από 130 διεθνή συνέδρια και εκδηλώσεις, ενώ η ομάδα της ΕΑΤΑ μέσω του Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών του Δήμου Αθηναίων (This is Athens-CVB) έλαβε μέρος, τη φετινή χρονιά, σε 24 διεθνείς εκθέσεις και συνέδρια.

*Η καμπάνια για την προώθηση της Αθήνας ως μια ζωντανή και αυθεντική πόλη» (Υποέργο 4) υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της Πράξης “Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Προώθησης και Προβολής της Αθήνας μέσα από B2B και B2C κανάλια”.

Διαβάστε επίσης

Τι πρέπει να γνωρίζετε για την υψηλή λίμπιντο – Τα σημάδια του σεξουαλικού καταναγκασμού

Υπ. Υγείας: Ποιους αφορούν τα δωρεάν προγράμματα πρόληψης του υπουργείου Υγείας, πώς θα ενταχθούν οι πολίτες σε αυτά

Τι πρέπει να γνωρίζετε για την υψηλή λίμπιντο – Τα σημάδια του σεξουαλικού καταναγκασμού

Exit mobile version