Η γενιά Generation Z, όσοι δηλαδή έχουν γεννηθεί στα τέλη της δεκαετίας του 1990, επηρεάζεται πολύ περισσότερο για ταξίδια και διακοπές από πλατφόρμες όπως το Instagram και το TikTok και τους influencers, σε σχέση με τους ταξιδιώτες μεγαλύτερης ηλικίας.
Αυτό προκύπτει από έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου στο πλαίσιο της έκθεσης World Travel Market που γίνεται στο Λονδίνο (7-9 Νοεμβρίου 2022).
Generation Z και ταξίδια
Oι περισσότεροι ταξιδιώτες επιλέγουν να κάνουν ταξίδια και διακοπές μετά από συζητήσεις που έχουν με μέλη της οικογένειας τους και φίλους τους αλλά επηρεάζονται και από τους influencers στις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ειδικά η Generation Z.
Αξιολογώντας τις πιο σημαντικές πηγές καταναλωτικού ενδιαφέροντος για έναν προορισμό, οι επαγγελματίες του τουρισμού απάντησαν με μεγαλύτερη συχνότητα (4 στους 5) ότι αυτές είναι το διαδίκτυο, τα social media και οι influencer.
H δεύτερη δημοφιλέστερη απάντησή τους, για τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων, είναι η οικογένεια και οι φίλοι.
Τρίτη μεγαλύτερη πηγή επηρεασμού στη λίστα είναι η διαφήμιση, η οποία αναφέρθηκε από σχεδόν τους μισούς επαγγελματίες, ενώ άλλη επιρροή που αναφέρθηκε είναι η τηλεόραση και το ραδιόφωνο (1 στους 3).
Μικρότεροι παράγοντες που αξιολογήθηκαν ως σοβαροί ήταν η «συνήθεια», τα «έντυπα μέσα» και οι «εταιρίες».
Σύμφωνα με την έρευνα καταναλωτών της WTM London, οι influencers των social media επηρεάζουν έναν στους 5 νεαρής ηλικίας ταξιδιώτες της Generation Z όταν είναι να επιλέξουν διακοπές, όμως η επίδρασή τους πέφτει δραματικά στις μεγαλύτερες ηλικίες καταναλωτών.
Διαβάστε επίσης
Μυστικά που ένας μπάρμαν δεν θέλει να τα ανακαλύψετε
6 πράγματα που πρέπει οπωσδήποτε να κάνετε στο σπίτι πριν ξεκινήσει το γερό κρύο