6 συμβουλές για το πώς να αντιμετωπίσετε την πείνα, όταν κάνετε δίαιτα

Οι διαιτολόγοι δίνουν 6 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε την πείνα όταν κάνετε δίαιτα.

Ειδικά όταν ακολουθείτε τη διαλείπουσα δίαιτα μπορεί να σας αισθανθείτε έντονη πέινα και να λαχταράτε το αγαπημένο σας γεύμα. Όταν αισθάνεστε πεινασμένοι, είναι πιο δύσκολο να τηρείτε τις διαλείπουσες ώρες νηστείας και το παράθυρο φαγητού.

Πώς να αντιμετωπίσετε την πείνα, ενώ κάνετε δίαιτα;

Ένας από τους καλύτερους και ευκολότερους τρόπους για να αντιμετωπίσετε την πείνα όταν κάνετε δίαιτα είναι να φροντίζετε να πίνετε νερό και να παραμένετε ενυδατωμένοι.

Θα πρέπει να αποφύγετε να πίνετε αναψυκτικά μηδενικών θερμίδων , καθώς τα τεχνητά γλυκαντικά μπορούν πραγματικά να τονώσουν την πείνα και να σας δυσκολέψουν να ξεπεράσετε αυτό το συναίσθημα.

Μπορείτε επίσης να ξεκινήσετε σωστά τη μέρα σας με ένα φλιτζάνι τσάι. Μερικά τσάγια όπως το πράσινο τσάι, το τσάι τζίντζερ και το τσάι ιβίσκου είναι εξαιρετικά για να αποτρέψετε την πείνα χωρίς να επηρεάσετε την ορμόνη της πείνας, την γκρελίνη . Εάν δεν είστε πολύ λάτρεις του τσαγιού, ο μαύρος καφές μπορεί να λειτουργήσει εξίσου καλά.

Ασχοληθείτε με κάποια σύντομη, έντονη άσκηση, όπως ένα γρήγορο περπάτημα ή μια ρουτίνα προπόνησης 15 λεπτών. Όχι μόνο η άσκηση ενθαρρύνει το σώμα σας να μπει στη διαδικασία καύσης λίπους, αλλά βοηθά επίσης να κρατήσετε το μυαλό σας μακριά από την πείνα. Μόλις το σώμα σας αρχίσει να καίει το αποθηκευμένο λίπος για ενέργεια, θα είναι πιο εύκολο να διαχειριστείτε την πείνα.

Πόσο διαρκεί η πείνα;

Όταν αισθάνεστε πεινασμένοι, περιμένετε. Γενικά, η πείνα διαρκεί περίπου 20 λεπτά.

Αν φτιάξετε ένα μικρό γεύμα ή φάτε ένα μικρό σνακ όπως οι περισσότεροι άνθρωποι, όταν αισθάνονται πεινασμένοι, να θυμάστε ότι η πείνα δεν είναι μία αίσθηση που παραμένει.

Αυτό δεν πρέπει να συγχέεται με την αίσθηση που πολλοί άνθρωποι αποκαλούν πραγματική πείνα. Η αληθινή πείνα είναι ένα συναίσθημα που συνοδεύεται από γρύλισμα του στομάχου και δυσφορία.

Πώς να αισθάνεστε χορτάτοι, ενώ κάνετε δίαιτα;

Για να αισθάνεστε χορτάτοι κατά τη διαλείπουσα νηστεία, πρέπει να γνωρίζετε ακριβώς τι μπορείτε να έχετε κατά τη διάρκεια της δίαιτάς σας, καθώς και τι να βάλετε στο στόμα σας αμέσως πριν και πώς να διακόψετε τη νηστεία, αναφέρει το healthreporter.com.

Πολύ νερό. Εάν νομίζετε ότι πίνετε αρκετά, φροντίστε να πιείτε λίγο περισσότερο. Το πόσιμο νερό σας κρατά ενυδατωμένους και το στομάχι σας γεμάτο. Θα σας βοηθήσει επίσης να έχετε αυξημένη ενέργεια κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Μπορείτε επίσης να αναμίξετε ένα κουταλάκι του γλυκού μηλόξυδο σε ένα ποτήρι νερό για να αποτρέψετε το συναίσθημα. Το ανθρακούχο νερό είναι επίσης ένα καλό κόλπο για να αισθάνεστε χορτάτοι ενώ είστε νηστικοί ή ένα φλιτζάνι καφέ το πρωί.

Πριν νηστέψετε, φροντίστε να φάτε ένα γεύμα με υγιή λίπη, πολλές πρωτεΐνες και φρούτα και λαχανικά. Αυτά τα φαγητά θα σας βοηθήσουν να παραμείνετε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και θα σας εμποδίσουν να παλέψετε τις τελευταίες ώρες της νηστείας σας με την πείνα.

Διαλείπουσα δίαιτα και πείνα: Συμβουλές για το πώς να την αποφύγετε

Ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσετε την πείνα είναι να ξέρετε πώς να τη χειριστείτε. Οι ειδικοί στη νηστεία συνθέτουν τις καλύτερες συμβουλές για το πώς να αποφύγετε την πείνα ενώ κάνετε διαλείπουσα νηστεία.

#1 Πίνετε πολλά υγρά
Πίνετε αρκετό νερό! Μπορείτε να πίνετε και άλλα υγρά: ο μαύρος καφές και το μαύρο τσάι είναι επίσης αποδεκτά ποτά που μπορείτε να απολαύσετε κατά τη διάρκεια της διαλείπουσας νηστείας. Ωστόσο, πρέπει να αποφύγετε την προσθήκη ζάχαρης και γάλακτος.

#2 Τρώτε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες
Όταν είσαι νηστικός, έχεις πιθανότητα να χάσεις μυϊκή μάζα. Επομένως, είναι σημαντικό να γεμίζετε το σώμα σας με τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη λίγο πριν ξεκινήσετε τη νηστεία σας. Τα αυγά είναι μια εξαιρετική πηγή για να πάρετε αρκετή πρωτεΐνη, όπως και τα ψάρια και τα άπαχα κομμάτια βοείου κρέατος .

#3 Ξεκινήστε αργά
Ανάλογα με το πρόγραμμα διαλείπουσας νηστείας σας, μπορεί να θέλετε να προσαρμόσετε την περίοδο νηστείας σας για να αντιμετωπίσετε την πείνα. Αντί να νηστεύετε για 16 ώρες, δοκιμάστε να νηστεύετε μόνο για 12 ώρες, επεκτείνοντας το διατροφικό σας παράθυρο, ώστε να έχετε περισσότερο χρόνο να γεμίσετε το στομάχι σας και να προσαρμοστείτε πιο εύκολα.

#4 Αποφύγετε το αλκοόλ
Μην πίνετε αλκοόλ πριν ή κατά τη διάρκεια της νηστείας σας. Το αλκοόλ διεγείρει εύκολα την πείνα και σας εμποδίζει να χάσετε βάρος.

#5 Μην ξεχνάτε τα υγιή λίπη
Είτε κάνετε δίαιτα υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά είτε όχι, τα υγιή λίπη είναι απίστευτα σημαντικά σε κάθε δίαιτα. Πριν από τη νηστεία σας, βεβαιωθείτε ότι παίρνετε μια καλή πηγή λίπους, όπως ξηρούς καρπούς και σπόρους, πλήρες γιαούρτι ή αβοκάντο. Αυτά θα σας δώσουν περισσότερη ενέργεια και θα πεινάτε λιγότερο.

#6 Επιλέξτε το σωστό πρόγραμμα νηστείας για τον τρόπο ζωής σας
Δεν θέλετε απλώς να κάνετε μία διαλείπουσα νηστεία χωρίς να γνωρίζετε ποιο σχέδιο λειτουργεί καλύτερα για εσάς. Ενημερωθείτε για τα διάφορα προγράμματα και δείτε ποιο ταιριάζει καλύτερα σε σας και τον τρόπο ζωής σας.

Διαβάστε επίσης

Τελικά επηρεάζεται το σπέρμα από τον κορωνοϊό; Τι δείχνουν όλες οι τελευταίες μελέτες

7 καλοκαιρινά κοκτέιλ με λίγες θερμίδες – Φτιάξτε τα μόνοι σας και απολαύστε χωρίς τύψεις!

Δείτε Ακόμη

Έχετε κάποιο σχόλιο;

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Με την υποβολή του σχολίου σας αυτόματα συμφωνείτε με τους Γενικούς Κανόνες Σχολιασμού Άρθρων τους οποίους μπορείτε να διαβάσετε εδώ.